6 May 2010

Mata korang akan buntang X bila tengok nih?

eheh...jom pakat usha..apa jadi ngan hotak dan penglihatan korang??gambar2 nih buatkan korang.....

gambar pertama nih..apa pandangan mata korang...cam bergerak kan gambar tu?
Gambar kedua nih cam ada sesuatu je dalam kotak2 tu kan...
gambar nih cam biasa je tapi apa korang perasan...
pe hal ngn titik satu tu??

jauh ke dalam nun jauh di sanaaaa....


jangan pikir bukan2 ok..cuba perati betol2 ..ekekek..mesti korang dah pikir BLUE ek..huahhaahah

Sebenarnya sebuah piramid atas base empat segi tu,perasan tak???

So skang camne perasaan korang bila tgk sume nih...ekekekekeke

10 comments:

saya_arief said...

pusing kepale ku..

bh said...

sakit kepala...hahaha

**Bila Comel Jadi Comot** said...

arief-hahahahah kang da cakap

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bh-hahaahah sama ngn arief nih

uMi aishah said...

juling!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku yg pening makin pening...
hehehehe...

NARDtheNERD said...

pening. hehe~
=))

**Bila Comel Jadi Comot** said...

nard-hahahhahah...tahan tahan

Fatimah Samsuddin said...

hehe.. memang pening oke!!

jenjalan blog.. =)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

fati-heheheh..pening gak..cepat mkn penadol

Cuba Klik tengok apa jadi!