30 May 2010

Bubu Demam la plak..


Alah cianyer bubu aku ni hah..ini kesahnya minggu lepas masa balik gemas..tetiba bubu kena demam panas teruk gak..cian aku tengok die terbaring jerw..lepas makn ubat trus lentok sampai lah waktu makn ubat ke berikutnya..

Anak2 buah sume xle nak main ngn paklang sbb paklang dah demam…kalau x bubu la yg rajin melayan dorg nih..aku lak..lepak ngn acik n mak  jela.sembang sambil2 makan2..
Keadaan kampong sunyi skit sbb along ngn a.amin xlik la..sbb along dah due tuk deliver new born..sume x sabar nak tggu tgk baby yang dah siap2 da nama sudah..

Lama gak bubu demam sampai ke hari nih masih selsema lagi..cian lak aku tgk..tapi nak buat cmne dah sampai musim die kan..ni gara2 kena ujan aritu lah nih…kan da kena demam


                   Xpe sayang moga u cepat sembuh ok..love u …!!!! nanti nak balik mersing plak..

6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

makan ubat taw...
heehe...
;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

tulah da makan tu tapi masih gak xlok..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rehat2...
;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

skang dah ok dah tu meniti..thaz

uMi aishah said...

adil dan saksama nyah...ari tu ko sakit bubu jaga,skg bubu lak sakit...ko lak take over! bukan service over ye.....hihi

**Bila Comel Jadi Comot** said...

umi-ekekek tulah bertukar silih berganti tugas

Cuba Klik tengok apa jadi!