14 April 2010

A sign of belongin' from him to me...

Kisah sebentuk cincin pemberian darinya...



siyess xsangka lak...tapi itulah rezki aku..tuah manusia dalam kate lain bahse lain LUCKY!!!wah...lucky kerw....

Ngat senang2 nak dapat ker..??huhuhu mau lah berjasa dulu baru dapat doh.....

So ini lah upahnya..sebentuk cincin emas  dari POH KONG..camne nak dapatkan..inilah cara2 yang perlu aku lalui dahulu baru dapat...














Hah..mula2 aku di kehendaki buat keje amal..dengan cara...memandangkan bubu kuat sukan mula la die lenguh sane sini..alah poyok lak laki aku nih..aku pun bersukan gak men badminton gak sakit lenguh gak xda lak aku suh die urut kan...huhu..so apa lagi aku dengan hati yang terpakse ikhlas...buat lah urutan pada sendi2 si bubu ni hah..
Tulah org nak sukan die nak sukan ..tengok dah lenguh2 lansung cari ayg mintak urut..hahahahah..tapi yang best tu..bubu siap janjikan aku sesuatu..mula2 aku xtau ape..tapi xkisah lah bubu nih slalu bila die cakap die akan adakan....so just follow the instruction la..




So terus aku berdialong dengan bubu..

Bubu : sayang tolong urutkan tangan i nih sakit + lenguh2 la...

bibin  : alah tulah main sangat dah tau sakit2 xyah main...

bubu : alah sayang i nih cuba buat keje tu ikhlas...xkesian kat i ker?

bibin : kesian??!buat apa bukan ayg yang sakit...padan muka u lagi...hahahhah

Bubu : Tolonglah yang nak adiah x...nak rantai emas x???cincin emas x??cepat2 urut kalau nak..

bibin : dah2 jangan cuba nak sogok ok...ayg xsuka..malas2...dah2 mengada2 urut sendirik...

Bubu : alah yang plez...cepat lah yang 10 minit je tapi urut betol2 dan ikhlas2 plez..i betol2 nak bagi u adiah nih..xnak ke???cepat sayang...

Bibin : Yelar sayang oik..huh (sambil mulut kumat kamik..bebel la konon2 ..tapi dalam hati alahai cianya bubu aku ni hah.....dalam malas2 tu timbul rase kesian..trus buat leklok seikhlas hati..huhuhu sebab die slalu bagi apa yang aku hajati )

haha..heheh arghhh...xlama lepas tuh bubu bawak aku g kedai emas dan pilih apa yang aku nak..memandangkan aku dahda rantai so..buat apa rantai lagi..cincin emas kuning aku belom ada..so aku cop cincin jela...memandangkan cincin emas putih aku dahda tu..suwitt je kecil comel molek jerw...

So balik lah aku ngn hati yang berbunga2 sebab dapat adiah pemberiah bubu..hahhahhah(^^)....(kate bubu kalau aku rajin dan urut lame lagi die nk bagi aku rantai...tapi aku xnak lah sebab dahda kalau rantai kaki ok lah ekekek yang ada loceng tu yang penting.....)huhahahahah..demand ko...

Pepepun thaz sweety sbb bagi dis ring as sign og belongin ok...LUV U la...hahahah...

6 comments:

~ ReD ~ said...

wah! beruntung sungguh ;)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

red-alhmdullah...cmtu lah slu bubu...akan sogok comel @ dlm erti kata lain adiah untuk tunjukkan tanda die syg comel..ekekek..doakan kami yer

Adlina Husaini said...

mak ai bestnya..

ish huby yg selalu urut ina..lepas bersalin senang sakit pinggang pulak especially lepas facial or buat body treatment kat orang..

tapi tak bagi apa2 pun..macih je..
takpa, ajak p poh kong jugak lah..hadiahkan dia bil beli cincin ina yang baru hihihihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bersilau2 tue...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ina-ekekek xpe nanti adlah tuh..huby ina nak buat surprise nak bagi yang lagi bernilai dan mahal kena tggu la tuh..ekekek
a'ah beli cincin baru tambah koleksi ek..caya lah idup ina idup ina!!!!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-hahah itulah kena pakai comin mato nih sakit mato den silau na

Cuba Klik tengok apa jadi!