7 April 2010

SERAMNYA...Mayat balik umah sendiri.

__________________seramnya...
Di Kg Toradja (Indonesi) terdapat satu ilmu yg luar biasa dimana
mereka boleh menjadikan mayat berjalan pulang ke rumah sendiri.
kejadian berlaku disebuah daerah pendalaman Indonesia yg berbukit
bukau. Jika ada kematian di kg Toradja maka mayat itu akan
diberi kuasa hipnotisme supaya simati boleh pulang berjalan kaki
dan hanya berhenti bila sampai dirumahnya. kuasa ini dibuat supaya
tidak menyusahkan orang kg dari mengurus mayat tersebut.







10 comments:

ayaa alyy said...

biar betul??? OMG ! seramm !

I n n z said...

ade tgk ritu.
merepek jeh.
wat org takut jeh.
huhu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ayaa-seram..xtido malam di buatnya

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Innz-itu lah comel dengar pun rumor jer

suamihanyisterizuki said...

kalau mcm ni bagus utk yang buang baby...


bior baby tuh carik mak pak dia yg buang...dapat bagi hukuman terus...


betol ke kes ni?

saya_arief said...

ntah ye ke tidak la an..
ntah2 blakon jew..
xde motip dowang wat cam gitu.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

giler dasat...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ngeri dol...da lak die leh balik sendirik

~ ReD ~ said...

erk! ngeri! seramsssss!!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

red-walaupun ahli keluarga..dah nama pun dah meningal..seram gak kalau tgk mayat reput balik umah sendirik..huhu

Cuba Klik tengok apa jadi!