28 April 2010

Blouse haku pilihan kak ana & umi


Ni kes tghari tadik..aku bersama2 kawan2 dengan gigihnya cuba memenatkan badan dengan berjalan2 sambil carik pasal kat BB Plaza..hah..ko kalau dah masuk sane ko xyah sembang lah kalau stakat nak usha jer kan baju2 tu..tipu la..bole jalan da..kalau ko x sangkut kat satu dua helai stuff kat situ kan..erm..trase lame benar aku x berbelanja..huhuhu..bukan apa...bubu dah mencatu setiap belanjawan aku...katanya aku boros..asek blnjew barang tapi makan tidak..pe lagi skng nih bubu dah bagi aku gelaran baru "SI KEREMPENG"haku xsuka betol..aku bukan nak kerempeng aku nak kurus jerw..uiks xsame ker???hahahah ada aku kesah..myampah tul...

pe2pun korang tgk lah baju yang sempat aku sambar tadi ekekekek...




Cuba Klik tengok apa jadi!