23 April 2010

# info semasa

Betul ke Air Tebu MerBAHAYA???

Maklumat ini aku peroleh dari rakan FB aku,erm nak percaya atau tidak terpulang pada korang..logik atau tidak terpulang juga pada korang..apa2 pun segala yang aku tau akan cuba aku kongsi bersama sama korang k.
Jom hayati...



kalau kurang jelas sila klik untuk dapatkan kejelasan ok.


8 comments:

  1. ada logik jugak....
    memang nampak terang depan mata bile tengok dema yang jual ayor tebu tu sikit lebih kurang jea bersihkan tebu2 tuh...
    em... thanks for sharing!!

    ReplyDelete
  2. kulop ludin-tau xpe huhuhu lopeh nih den pun xde nak poe minum dah air tobu ni hah..bahyo jang..jgn men men..

    ReplyDelete
  3. saya pun tak minum air ebu tepi jalan. musykil..

    ReplyDelete
  4. Ada betul jugak la...isskk...takut dah minum tebu...lagi satu kalau kita makan kat luar pun takut gak bahan2 yg diguna tu kot2 dah terkena kencing tikus gak kan...

    ReplyDelete
  5. aqilah-itulah skng bila dah terbaca artikel nih comel pun xkn minum da

    ReplyDelete
  6. eynda-betol so cmnih jenuhlah kna masak kek umah huhuhu

    ReplyDelete
  7. hye...

    mmg takut la skrg ni...semua benda rasa dah tk bersih...sejak bacer artikel ni dah geli nak mkn/minum bende yg kat luar

    ReplyDelete
  8. imanja-tau xpe u geli i lagi lah..huhuhu

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews