8 March 2010

# Aktiviti comel

SABTU KE PEJABAT BUBU

Sabtu lepas bubu ajak temankan die g amik barang kat opis die..kat mane lagi..aku xnak cito so..ko tengok gambar ni kang aku akn post


Hah nilah tempat bubu keje,as a coolie sajork...for in what division xle bagi tau nt kan da yang kejar2 cari die kang..ekekek bukan korang la..tapi adalah..sebelum nih opis bubu kat area subang ss15 kot xsilap..alah dekat ngn INTI College.pahtu dah lame kat sana baru2 nih dorg baru dapat berpindah ke LAKE SIDE main campus untuk Taylor's University College  alah tepi highway dekat ngn tol LDP tu..hah mmg boleh nmpak la dari tepi jalan..mmg jelas besar lerw kawasan nya..bubu??apa lagi xbis2 blagak ngn aku..katenya tempat die besar lagi canggih..kena lah ngn konsep terbaru university ini yang menerapkan OPEN CONCEPT makna nya sume open..xtau  la apo yang open yang pasti kek situ ramai gadis2 cun melecun yang boleh tolong cucikan mato bubu...perghhhhh...layan jo...


Hah ini ruangan opis bubu la nih..hah ko tempat seluas nih dio sorang jo yang duduk..mmg kawasan jin bertendang..tapi kadang2 da gak aweks2 tempat die keje datang borak2 mesra ngn dio..nak buek cmno..dio sorang jo kumbang kek situ..dahtu tempat dio je yg paling clear...lagi satu kelebihan opis bubu nih xsume leh access bilik nih kecuali bubu n bigboss die jerw ...sbb sistem yg menggunakan touchcard..ekekek...canggih ke??alah samo lah ngn opis aku gak..cuma tinggal opis bubu nih xduk skali kira xbedekatan ngn bos die..sbb boss die duk jawoh nun jawoh blok di sinun...
Dah puas aku pusing ngn bergambar trus balik la..nak jalan2 lame2 pun xlarat la skng musim panas..aduiyai mmg panas wo..terik lae...huhu

 
ekekek trimalah pose terakhir aku sebelum aku tutup tirai story mori aku ttg PEJABAT BUBU












6 comments:

  1. mesti bersih mato en bubu ko tue...
    hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. meniti huish..sangat2 bersih bercahaya bak minum pati inner shine jo

    ReplyDelete
  3. pesal muko den nampak mcm sengal ubi jo ni

    ReplyDelete
  4. ubi rebus???sedap sedap mkn panas2 yumyum

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews