15 March 2010

# PINTOM si Fuzzy COMEL

^Peminat Tegar Kucing ^



Ramai Orang Sukakan Kucing..Tapi Tak Semua Orang Tahu Jenis Kucing Yang Ada Di Dunia ini..korng tahu apa jenis kucing korang...lihat persamaan mereka dgn kucing di bawah ni..


p/s...Hanya kucing yang mempunyai pedigree certifiate boleh digolongkan dalam jenis breeds di bawah, walaupun kucing korang mempunyai rupa seakan breed tersebut. Tanpa sijil, kucing korang akan dikelaskan dalam kategori DSH, DSLH,DLH.

1) American Shorthair



2) Birman



3) Persian



4) Maine Coon



5) Abyssinian



6) Siamese



7) Ragdoll





8) Norwegian Forest Cat



9) Bengals




Nak beli pedigree punya kucing di Malaysia??

British Shorthair http://www.bluebabecattery.com/aboutus.html

Persian, Himalayan, Maine Coon, Bengal, Exotic Shorthair, Ragdolls, Munchkin, Siamese, Scottish Fold, American Shorthair, American Curl http://www.superpets.com.my/index.htm


Info Penjagaan dan Pemakanan Kucing

Eight Steps to the Practically Perfect Kitten

What You Can do if Your Cat is Vomiting

Contoh pedigree certificate yang dikeluarkan CFA

p/s..korang perlu request cert ni di petshop atau breeder semasa membuat pembelian kucing



aku amik info nih melalui satu forum yang aku rajin singgah..bagus info die nih...huhu aku kalau dapat lah nak kucing yang no

7) Rag doll






cutenyer,,huhuhuhu..nak sekor boleh????

6 comments:

  1. comey gla kucing..waaa! nk 1...

    ReplyDelete
  2. Fyza-comey kan??huhu comel pun nak gak satu try tanye bubu la kot2 dapat..huhuk

    ReplyDelete
  3. aku ade 5ekor kat umah...
    sekor je mcm parsi..
    memang sweet...
    name nye tiger...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  4. meniti-huhu ko da kerw?bagi comel lerw sekor baby punya

    ReplyDelete
  5. tue ngah bunting tue...
    kite tgk berape kuar nanti...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  6. boleh2..nak2 sekor ok..warna apa mak die

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews