11 March 2010

pressure ker????kalau cam PRV kan bagus leh adjust2.


bosan,tension,malas,xda mood!!



Tensionya aku hari nih..arghhhh!!!!!keje banyak..ngn VSS lagik..interbiu yang bakal diduduki…tekanan kat opis ….dah seminggu aku tido lewat balik keje lewat keje banyak nak bawak balik pun xda hati sbb apa balik2 umah dah tentu nmpak katil nak baring jerw..kepala serabut..kesan ke sini…masalah peribadi suma ada masalah peribadi…
Aku punya tension duk sorang2 pun boleh nangis..xtau lah penat lah..kapala nih sakit sangat2 ….huhuhu cepat lah suma settle….











6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sabar...
ape2 pon hidup mesti diteruskan k...
aku doakan ko ok sentiasa...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

thanks la meniti...moga2 suma kembali normal

fikaryna said...

bawak2 bersabo..jgn tensi2..nanti x lalu makan..sakit pulak..take care okeh..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

thaz fika-cuba bertendang la nih

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ye..
cepat la kembali seperti biasa...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

amin...

Cuba Klik tengok apa jadi!