16 March 2010

Pasang langsir dan rak pinggan

Semalam aktiviti pasang langsir baru..adoi..tinggi na..rail tingkap tu..jenuh aku duk jinjit...pahtu pasang rak pinggan..sama2 di bantu bubu..tapi skali jari aku tersepit sakit wooo..sob..sob...denyut senak jerw...(masa tgn aku tersepit tu..muka bubu bukan main lagi cemas..sayang gak die kat jari aku nih...huhuhu)tapi mmg sakit wo..sampai skng rase pedih...





hah ngat x yang aritu aku cakap da nak pasang langsir baru aku beli hah ni lah die..












dah penat2 tu dalam duk sakit jari tuh sempat lagi snap gambar ko,,,sementara tunggu bubu bis online tenet die jap..

6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bersih je umah ko kan...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhaha licin xkemas lok lg

aslam said...

cun laa comel!! cantik langsir tuu..

k|ree said...

ruang tamu macam rumah kiree...hehhee... :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

aslam-thaz..nih siap berdebat ngn bubu baru dapat beli lngsir nih

**Bila Comel Jadi Comot** said...

kiree-yeker sama u tggal mane?

Cuba Klik tengok apa jadi!