16 March 2010

# Aktiviti comel

Pasang langsir dan rak pinggan

Semalam aktiviti pasang langsir baru..adoi..tinggi na..rail tingkap tu..jenuh aku duk jinjit...pahtu pasang rak pinggan..sama2 di bantu bubu..tapi skali jari aku tersepit sakit wooo..sob..sob...denyut senak jerw...(masa tgn aku tersepit tu..muka bubu bukan main lagi cemas..sayang gak die kat jari aku nih...huhuhu)tapi mmg sakit wo..sampai skng rase pedih...





hah ngat x yang aritu aku cakap da nak pasang langsir baru aku beli hah ni lah die..












dah penat2 tu dalam duk sakit jari tuh sempat lagi snap gambar ko,,,sementara tunggu bubu bis online tenet die jap..

6 comments:

  1. cun laa comel!! cantik langsir tuu..

    ReplyDelete
  2. ruang tamu macam rumah kiree...hehhee... :)

    ReplyDelete
  3. aslam-thaz..nih siap berdebat ngn bubu baru dapat beli lngsir nih

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews