3 March 2010

New skinny Levi's


hurrey!!!best2 belom sampai tarikh birthday aku ..tapi dapat gak hadiah..huhahahahah....Xsangka...dorang masih ingat aku..huhahahah..terharunyer...nak wat cmne dulu aku dlm kompeni tu cam adik bongsu mintak ape mesti dapat cuma skng aku dah berpindah ke kompeni lain..xdapat la aku nak mintak slalu adiah cam dulu..tapi kali nih dorg yang beria mungkin sbb mengenangkan jasa aku bekerja dulu as a team members kan...so dapat lah ini..malas citer bebanyak yang penting aku boleh pilih adiah apa aku suka xkisah apa brand dan berapa harga dorang memang xberkira..sebelom nih..cam2 dah aku dapat jam,kasut seluar baju handbag wallet adoiyai memang lah mewah..dah lah bubu pun rajin gak memberi n adiahkan aku,,,so terbanyak koleksi lak aku skng sampai xtau xdan nak pakai yg mane satu...pe2pun thaz sbb sume sudi murah hati ngn aku kan...bubu pun sama thaz ok..
Kali nih aku pilih jeans la...rege die alah RM???..ekekek orang nak belanja kan..tekan la yg mahal2 skit ekekek..jahatnyer ko comel...jom usha sluar baru comel jom...



 
  
 










10 comments:

janggut said...

suka la tu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah mesti lah...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nie btol nye tekan nie...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-huhahahaah gelak org jahat nih..yela bukan slalu dapat ko

fikaryna said...

best2..cantik plak ..huhu..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

fikar itulah nama pun rezki tersepak ekekekekekek..org bagi amik jela lol...hahaah

Whoohuu! said...

Macam nak pi beli gak la... selai baper ni???

**Bila Comel Jadi Comot** said...

whoohuu-bagus2 g beli jom kita pakat pakai ramai2 jom..rege dlm RM27++..u pun mampu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau selalu dapat ok gak la...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-mmg la dapat slalu manyak syiok..nape lu mau bagi juga ka??

Cuba Klik tengok apa jadi!