2 March 2010

MEYLAND dah 7Bulan dah...tembam nyer...



Salam hye mood aku kembali ceria dan insyallah kerajinan dalam berblog akan kembali meriah dan sibuk bersama idea idea terbaru yang bakal aku post kat ruangan blog si comel ni kan..hope so...


Ok entri kali ini aku nak tunjukkan kat korang anak buah aku ,merangkap cucu sulong makayah aku..anak kepada adik ku yonie..si Meilandry hah korang dah besar budak nih..dahlah gebu..huhu tembam lagi..comel sangat2 rase nak tunjal jerw dahi die..hahahahah cute tol...hahahah..xsangka mak aku jaga die sampai setembam nih...
mak cakap si meyland nih dah pandai meniarap...mula nak mengesok lak..hahah..kalau bersembang xyah citer lah,,bahasa die jerw sape pun xpaham ..hahah..lawak jerw...

Si meyland ni senang di jaga kate nagn mak..yela..asal lapar je bagi susu nastum so senyam dah trus tido ..ekekek..ooo cmni upanya budak kecik..senang tol jaga die...makan tido main..indahnya hidup ..eh lupa lak nak ctau yang si meyland nih neneknya yang jaga memandangkan makayah die masih bertugas di sarawak so untuk sementara nih mak aku akan take over jaga meyland la...

malas nak citer banyak jom tgk anak buah aku nih hah..dah 7 bukan dah die...




Ni adalah usia meyland masa hari pertama die muncul dlm hidup ibu n abah nyer 1 hari baru nih


dan SEKARANG....

7 Bulan


 

  













p/s : huhu somelnyer..nak jer..cubit...






4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sgt shomel...
shomel k...
bukan comel..
nanti ade perasan...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hhahah meniti-comel kan ni anak buah comel ..huhu geram tul tgk die

:: eyeNa :: said...

comelnyeeeeee anak buah comel. hehe eh comel ngan bubu bila lagi nak dpt baby ni.. ngeeee

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahahahhahahahahahahahahah eyena lame lae lah..cmno nak dapat kawen pun x lae hohohhohoho....so xdalah anak..ekekekek

erm..tggulah insyallah jgn eyena xdatang sudah ekekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!