29 March 2010

# makan makan

Lunch at Imperial Cakri Palace Royal Thai cuisine Suria KLCC

Tempat : KLCC Imperial Cakri Royal Thai Cuisine Restoran Level 3 Suria KLCC

Masa    :  Lunch hour

Lihar saja hidangan dan nikmati pemandangan yang aku sempat rakamkan...


tengok menu pun dah tau tempat nih exklusif kan..tapi berbaloi baloi...tak caya jom pollow lagi....




Hah siap ada promosi lagi untuk hidangan setiap bulan...

harga boleh tahan ...tapi aku akan pastikan korang xnyesal tau ak..makan kat sini...nak tgk hidangan..jom..jom...

aku punya nih TOMYAM CHAKRI chef recommended..ekekek

AYAM PANDAN

Kankung belacan

Somtam @ kerabu betik

Tauhu masak taucu

IKAN KERAPU STIM MASAK ASAM...

hah ni lah bil ..selepas kekeyangan makan di sini..huhahahaahahah

bersama chargeman dan bos2 

uiks kak lina pun ada...

p/s : tapi korang mkn sini mmg sedap giloss..layan...sedap sangat tomyam die..adoiyai sampai skng aku teringat ngan udang galah lagi huhuhu yumyum..

10 comments:

  1. wohoo
    5 ratus
    layan jugak harga die
    huhu

    ReplyDelete
  2. joe-tulah pasal comel pun terkezuk..

    ReplyDelete
  3. crazybelle-halal u..jgn bimbang di sahkan..

    ReplyDelete
  4. confirm ke tempat makan ni halal

    ReplyDelete
  5. bapak mahal.kalau makan kek kodai tomyam blakang umah paling tinggi pun rm78 hengget.mukekeke

    ReplyDelete
  6. bubu-itulah u..ayg pun xsangka sampai mahal cengini ..tapi rase die mmg seperb...yumyum

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews