29 March 2010

Lunch at Imperial Cakri Palace Royal Thai cuisine Suria KLCC

Tempat : KLCC Imperial Cakri Royal Thai Cuisine Restoran Level 3 Suria KLCC

Masa    :  Lunch hour

Lihar saja hidangan dan nikmati pemandangan yang aku sempat rakamkan...


tengok menu pun dah tau tempat nih exklusif kan..tapi berbaloi baloi...tak caya jom pollow lagi....




Hah siap ada promosi lagi untuk hidangan setiap bulan...

harga boleh tahan ...tapi aku akan pastikan korang xnyesal tau ak..makan kat sini...nak tgk hidangan..jom..jom...

aku punya nih TOMYAM CHAKRI chef recommended..ekekek

AYAM PANDAN

Kankung belacan

Somtam @ kerabu betik

Tauhu masak taucu

IKAN KERAPU STIM MASAK ASAM...

hah ni lah bil ..selepas kekeyangan makan di sini..huhahahaahahah

bersama chargeman dan bos2 

uiks kak lina pun ada...

p/s : tapi korang mkn sini mmg sedap giloss..layan...sedap sangat tomyam die..adoiyai sampai skng aku teringat ngan udang galah lagi huhuhu yumyum..

10 comments:

joegrimjow said...

wohoo
5 ratus
layan jugak harga die
huhu

crazy_labelle said...

tmpat tu bkan xhalal ke?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
btol nye makan nie..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

joe-tulah pasal comel pun terkezuk..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

crazybelle-halal u..jgn bimbang di sahkan..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-hah baru ko tau kan..ekeke

Anonymous said...

confirm ke tempat makan ni halal

**Bila Comel Jadi Comot** said...

konform lerw..

Janggut said...

bapak mahal.kalau makan kek kodai tomyam blakang umah paling tinggi pun rm78 hengget.mukekeke

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bubu-itulah u..ayg pun xsangka sampai mahal cengini ..tapi rase die mmg seperb...yumyum

Cuba Klik tengok apa jadi!