25 March 2010

Lingkaran Beruang panda

korang cuba tengok bebetol mata aku tuh..eh..bukan mata da..lingkaran bawah mata aku da..huhu dah lebam2 lah..gara2 keje malam..rehat yang xcukup dan jugak tido yang xkena ngn waktu sewaktu dengannya..akibatnya...orang opis aku terutamanya chargeman dah cakap mata aku cm beruang panda..ekekekekek..

























Lantak lah ko...nak buat cmne nt sume dah settle aku akn berehat secukup cukupnya...pulihkan mata aku nih..

p/s : sob..sob..camne nih sok malam da event Long service award nih..nak pakai baju apa pun aku xdan pk lagi..huhuhu...xda mood la nak pakir...

10 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

ala..
panda pun panda lah yunk oi...
hehehe....

stil menten even panda..
panda comel la katakan..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

adrey-alamak panjang na nama u..huhu..tulah mata nih dah xlarat nak bukak..huhu so tired

NARDtheNERD said...

mata i lagi banyak kot eyebag ni dear~..hehe~

**Bila Comel Jadi Comot** said...

nard- huhu tulah lepas operasi nih i nak kena rawat guna garnier lite la ingat

saya_arief said...

eyebag == emo..haha..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm tue rupe nye mate panda...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

arief-eyebag nt rawat

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-panda edycated ekeke

Peninjau Dunia said...

Beruang PANDA? Setahu I beruang panda haiwan yg comel.... comel la...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ekekek-yeker...hahahah..ok lah gitu

Cuba Klik tengok apa jadi!