25 March 2010

# comel photo colection

Lingkaran Beruang panda

korang cuba tengok bebetol mata aku tuh..eh..bukan mata da..lingkaran bawah mata aku da..huhu dah lebam2 lah..gara2 keje malam..rehat yang xcukup dan jugak tido yang xkena ngn waktu sewaktu dengannya..akibatnya...orang opis aku terutamanya chargeman dah cakap mata aku cm beruang panda..ekekekekek..

























Lantak lah ko...nak buat cmne nt sume dah settle aku akn berehat secukup cukupnya...pulihkan mata aku nih..

p/s : sob..sob..camne nih sok malam da event Long service award nih..nak pakai baju apa pun aku xdan pk lagi..huhuhu...xda mood la nak pakir...

10 comments:

  1. ala..
    panda pun panda lah yunk oi...
    hehehe....

    stil menten even panda..
    panda comel la katakan..

    ReplyDelete
  2. adrey-alamak panjang na nama u..huhu..tulah mata nih dah xlarat nak bukak..huhu so tired

    ReplyDelete
  3. mata i lagi banyak kot eyebag ni dear~..hehe~

    ReplyDelete
  4. nard- huhu tulah lepas operasi nih i nak kena rawat guna garnier lite la ingat

    ReplyDelete
  5. mcm tue rupe nye mate panda...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  6. Beruang PANDA? Setahu I beruang panda haiwan yg comel.... comel la...

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews