14 March 2010

hujung minggu lepas



Pada sabtu lepas aku bersama bubu kuo jejalan meronda segenab pasaraya yang ada kat kawasan berdekatan umah kitaorg..cari apa tu???

erm cari barang umah jelah..tapi saje suka2 kuo sambil membuat pembandingan harga barang samada berbaloi ke tak harga yang di tetapkan dengan kualiti barang.ekekek cam juru audit lak..stedet la..bubu seorg yg particular so nak xnak layan kan aje krenahnyer...

Aku penat skit lah minggu nih..huhu nak2 minggu nih bendera putih telah di naikkan so lenguh satu badan..terutama bahagian pinggang..sakitnyer...aku pa lagi makan ubat ler sapu ubat bebanyak...tahankan ajerw...

Hah bab shoping..adoiyai..da lagi barang yg x beli nih...semalam da beli langsir,rak,erm..getah paip..uiks getah paip pun beli ker??kena lah..untuk kegunaan..hah??!langsir?nak tgk langsir??jap la nt aku dah pasang n padankan baru aku leh tunjukkn hasilnyer..cantik ke idak padan ke idak..pe2pun aku suka..warna berani ko...











2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bendera putih???
bukan merah ke???
adoyai...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhu putih la bendera jepon da tanda merah kek tongah..betui ka apa aku cakap nih??

Cuba Klik tengok apa jadi!