2 March 2010

# compliCATED

Cara Mengesan Lelaki Teruna

 
gambar sekadar hiasan semata


Mungkin ada wanita yang berhajat untuk mempersuamikan lelaki yang masih “dara”/ “teruna” (tak ramai dah) walaupun kebanyakan wanita lebih suka memilih yg berpengalaman, ini panduan untuk anda mengenali samaada seseorang lelaki itu masih teruna atau tidak..

1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja

4. lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik pasangannya.

7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasanganna

8. lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan

9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan












13 comments:

  1. bia betui nie..cam xsm jer..hehe

    ReplyDelete
  2. wah2...comel....da pandai nie mnilai keterunaan nie......bahaya nie babe...hihihihi....

    ReplyDelete
  3. auwww...ciri-ciri tu semua ada pada saya lah..nak tumpang tanya lah cik mot..abg janggut tu masih ada ciri2 tu lagi ke....

    ReplyDelete
  4. sape dah hilang teruna kene pandai belakon...
    ambik tips nie...
    hahahaha...

    ReplyDelete
  5. didie-hahahah sikit blajar dari info2 yg di jumpai

    ReplyDelete
  6. tanpa nam-ish2 mestilah...sape xkenal abg jangg aka bubu den tu

    ReplyDelete
  7. hheee ada betul ke ni comel.. hehe menarik2..

    ReplyDelete
  8. Awangku Erawan02/03/2010, 23:31

    Iskkk..ciri2 tu masih ada pada saya..tp anak dah nak masuk 3..camne tu??

    ReplyDelete
  9. eyena- hahah comel pun xtau larh sbb dapat info pn dari kawan

    p/s to eyena...
    mano poe miss u a lot fren

    ReplyDelete
  10. erawan-ekekek tuan mmg bagus la nih ekeekekek..patut di contohi lah nih ekekek

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews