2 March 2010

Cara Mengesan Lelaki Teruna

 
gambar sekadar hiasan semata


Mungkin ada wanita yang berhajat untuk mempersuamikan lelaki yang masih “dara”/ “teruna” (tak ramai dah) walaupun kebanyakan wanita lebih suka memilih yg berpengalaman, ini panduan untuk anda mengenali samaada seseorang lelaki itu masih teruna atau tidak..

1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja

4. lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti “kena interview” apabila bercakap dan badannya kaku

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak “nerd”. gemar berlagak untuk menarik pasangannya.

7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasanganna

8. lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan

9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan












13 comments:

bulat said...

bia betui nie..cam xsm jer..hehe

Deana Nadween said...

wah2...comel....da pandai nie mnilai keterunaan nie......bahaya nie babe...hihihihi....

Anonymous said...

auwww...ciri-ciri tu semua ada pada saya lah..nak tumpang tanya lah cik mot..abg janggut tu masih ada ciri2 tu lagi ke....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sape dah hilang teruna kene pandai belakon...
ambik tips nie...
hahahaha...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bulat-yeker ciri2 tu ekekekek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

didie-hahahah sikit blajar dari info2 yg di jumpai

**Bila Comel Jadi Comot** said...

tanpa nam-ish2 mestilah...sape xkenal abg jangg aka bubu den tu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-itu xjujur la nama nyer

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku gurau je...
hehehehe...

:: eyeNa :: said...

hheee ada betul ke ni comel.. hehe menarik2..

Awangku Erawan said...

Iskkk..ciri2 tu masih ada pada saya..tp anak dah nak masuk 3..camne tu??

**Bila Comel Jadi Comot** said...

eyena- hahah comel pun xtau larh sbb dapat info pn dari kawan

p/s to eyena...
mano poe miss u a lot fren

**Bila Comel Jadi Comot** said...

erawan-ekekek tuan mmg bagus la nih ekeekekek..patut di contohi lah nih ekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!