2 March 2010

bengang!!!!!ArgHHHHHHHHhhhhhhh.................!!!!!!!!!!!!!!!!



Kenapalah susah sangat nak buat yang terbaik..walau dah sedaya upaya masih lagi di pandang remeh...usaha seikhlas hati sanggup korbankan masa keje untuk jadikan ia sempurna..tapi x lansung di hargai..kena marah lagi ada...

Bosan giler ngan keadaan nih...nak jer pegi jawoh...hilang dari pandangan senang sape2 pun xsusah...













8 comments:

fitri oh fitri said...

buat ape terbaek? haha






http://fitridzulkifli.blogspot.com

**Bila Comel Jadi Comot** said...

fitri-dahtu nak buat yg terburuk..ko silap ..huhu..

xle membantu..mane fikar nih,,mane eyena,jijah,meniti huhuhu

zul said...

haha...xpe2..kte da ne..hihi
sabar jew la...maybe da hikmah di sblik sume 2...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sabar la...
kalau hidup enang je...
xsedap...
kalau sakitje pon tak sedap...
so kene ade keseimbangan...
give & take k...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

zul-insyallah tgh sabar nih..erm insyallah gak hikmah di sebalik nya adalah kebaikan

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-yup gv & take...

Adlina Husaini said...

walau pun kita tak tau apa citer, tapi kita dapat rasa hati awak tak ok..sabar ek, buatlah sesuatu utk sejukkan apa yg panas tu..tak elok simpan lama2

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Adlina-thaz insyallah....comel akn cuba telan ais bebanyak sampai hilang panas nih..huhu..

buat sume salah xda yang betol..
tahlah..so akn cuba cheer and chill ok

Cuba Klik tengok apa jadi!