2 March 2010

# compliCATED

bengang!!!!!ArgHHHHHHHHhhhhhhh.................!!!!!!!!!!!!!!!!



Kenapalah susah sangat nak buat yang terbaik..walau dah sedaya upaya masih lagi di pandang remeh...usaha seikhlas hati sanggup korbankan masa keje untuk jadikan ia sempurna..tapi x lansung di hargai..kena marah lagi ada...

Bosan giler ngan keadaan nih...nak jer pegi jawoh...hilang dari pandangan senang sape2 pun xsusah...













8 comments:

  1. buat ape terbaek? haha






    http://fitridzulkifli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fitri-dahtu nak buat yg terburuk..ko silap ..huhu..

    xle membantu..mane fikar nih,,mane eyena,jijah,meniti huhuhu

    ReplyDelete
  3. haha...xpe2..kte da ne..hihi
    sabar jew la...maybe da hikmah di sblik sume 2...

    ReplyDelete
  4. sabar la...
    kalau hidup enang je...
    xsedap...
    kalau sakitje pon tak sedap...
    so kene ade keseimbangan...
    give & take k...

    ReplyDelete
  5. zul-insyallah tgh sabar nih..erm insyallah gak hikmah di sebalik nya adalah kebaikan

    ReplyDelete
  6. walau pun kita tak tau apa citer, tapi kita dapat rasa hati awak tak ok..sabar ek, buatlah sesuatu utk sejukkan apa yg panas tu..tak elok simpan lama2

    ReplyDelete
  7. Adlina-thaz insyallah....comel akn cuba telan ais bebanyak sampai hilang panas nih..huhu..

    buat sume salah xda yang betol..
    tahlah..so akn cuba cheer and chill ok

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews