10 February 2010

ON-LOAD GENSET TEST TOWER 2


 
sempat lae  time ni dah pagi dahni..jumpa lak keta F1 layankan dulu gambarnyer ekeke

lepak kedai minum PELITA sementara untuk ilangkan ngantuk,,

Bukan senang nak keje cam aku nih..ibarat kata boss Aznor..masa interview aritu kita dah ikat janji “THAT U R WILLING TO” all about our scope of duty….so aku terpakse akur.

Tugasan yang aku kena sertai kali nih cam tahun2 sebelum nih la..tapi ini untuk tahun ni punya 2010.

ON-LOAD GENSET TEST TOWER 2
Half-yearly generator on load test & load transfer for tower 1.
 07th February 2010
00:00 AM – 07:00AM
07 hour (under Genset mode only)

Test nih melibatkan substation units,Elevator system,fire protection system & smoke management,public address system dan juga mechanical syatem..

So berjaga sampai ke pagi la aku aritu…badminton mmg xdapat pegilah..terpakse bubu g sesorang tanpa aku…tapi aritu bubu main menng 100plus 2 botol…wah!!!bagusnyer…

Aku lak…still on duty..


ni adalah gambar aktiviti pagi tuh..dlm duk mangatuk terpakse gak aku monitor bebudak nih..huhu..









6 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

menang 2btl???
bagus nye...
ko satu die satu...
hahahaha...

comel said...

hahaah...xderpun die simpan hentam dua2 skali huhu

janggut said...

yang,bapo yang bayar kek meniti sonjo ni jadi jaga kek blog yang ni...mukekekekeke..cabott!!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

die hentam dua2???
adoiii...
hahahaha...

[janggut] bg jo bapo2 eh...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bubu-free of charges sbb die pengikut yang sgt setia ekekekek..napo???

bagus die nih bubu.. i like

**Bila Comel Jadi Comot** said...

yela meninti -kodukut lansung x hingat kek den..teguk sesorang jo..

hah mintak gaji ngn bubu den yo...

Cuba Klik tengok apa jadi!