17 February 2010

# makan makan

makan ala Arab gitu kat Restoran Arab

hah..nak di jadikan kisah berantai bab2 tentang makan seharian aku kat opis kan..nih kes nak raikan farewell orang yang nak benti lah nih so kena aku makan ...kira cam amik hati bos2 aku lah kan..hakikatnyer aku dalam misi berdiet bagai kan..aku dah lupa lak sebenarnyer nama restoran makanan arab nih,,,tapi yang pasti kebanyakkan customer yang datang terdiri dari bangsa arab tu sendiri..yang lain average la..hah cino pun ado ko...yang paling baru bagi aku lah..mmg xpenah la sebelum nih..bos aku order nasi ayam madghut n lamb madghut..aku mkn kebab ayam jerw..er,....dorang cakap sedap..tapi aku..xkan nak tipu kot..huhu..memandangkan aku xberapa gemar gulai2 nih..lagi2 xmakn daging lak..so aku hentam jerw kebab tu..itu pun xilang lagi keyang makn lunch tadi kat cozy corner...

Makanan die dahlah hidangan cam nak makn 4 orng ..besar ko..orang slalu popular mkn style nabi kan..alah yang makn dalam dulang reramai tuh...hah yang tu lah aku mkn...tapi xdalah cincai 1 dulang banyak2 tangan yeks...seduk sikit sorang lah..hahhahahha...

makanan die xbrape lah..sebab xpedas..aku mmg xle blah mknan xpedas nih..tapi tgk dorng mkn selera jerw..siap tambah bagai...cuma yang aku suka adalah minum teh pudina die dlm cawan kecik..mmg segar n sedap..bubu mesti suka nih...heheh (leh lak teringat kat die masa nak teguk air teh nih..)

so xnak citer banyak lah kan..restoran nih terletak kat ampang jalan nak ke keramat jelatek sume tuh..mesti ada yang dah penah sampai sane..aku xdan lak nak ingat nama kedai tuh..

jom tengok gambar jelah

 
hah nilah die besar tau hidangan die nih
 itulah teh pudina gelas die kocik gilos..xpuas minum..siap tambah lae
 
hah itulah jugak pn anis yang kami raikan...si mus kalau jumpa makanan..dasat upe die..
p/s: sape yang penah sampai sini leh kongsi citer nagn aku..sbb aku xsempat nak hafal nama restoran nih...

kat sini siap ada syisya lae...ploppp..plooppp















8 comments:

  1. ish, sape suh x ingat name restoren ni?? heheh..

    msti sb syok duk makan je nih kan.. =p

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    tak puas???
    ko nie mane cukup kecik²...
    order jug je la...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. azalea-huhu sbb xlarat bawak peruit sudah tu yg xsempat hafal nama kedai tuh..

    ReplyDelete
  4. meniti-dah xle nak masuk perut da penuh huhuhu

    ReplyDelete
  5. sory lambat folo ko balik~
    kusut skrg nih~

    ReplyDelete
  6. ayu-knp kusut2 nih comel dah tenang ko lak kusut2

    ReplyDelete
  7. besar ek portion dia..ina penah gak sekali makan kat restoran arab, saba kat cyberjaya..lebey kurang gitu juga le rupanya nasi dan kebab dia..tapi tempat awak makan tu macam best je sebab ada teh pudina :)

    ReplyDelete
  8. adlina-hahah best2 mmg best cuma xpedas la huhuhu...mungkin bagi yg xsuka pedas dorg akn suka..

    erm portion die mmg besar leh mkn 5 org 1 pinggan..keyang wooo

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews