22 February 2010

bila sticker mula bernaharajalela



 hasil kerja tangan dan kerjasama anak2 buah paklang





inilah jadinya bila dah banyak sangat buat koleksi sampai dah xtau nak hape..akibatnya pak lang jadik mangsa...
tengok ajelah gelagak anak2 buah yang dah ilang idea nak buat ape ngan sticker2 yang dah berlambak dalam simpanan masing2 kan..


banyak guna jugak sticker nih pada pemikiran kanak2 kan??












8 comments:

Jijahh @ f.k said...

hmmm sama dengan dak syatrah le .. abis semua di tampalnyer ..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

awat tak tampal kat muka ko???
hehehehe...

Adlina Husaini said...

wah bestnya anak buah kecik2 and ramai :D i tak de huhu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

jijah nama pun budak2 kan ekekekek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti-hahah dorang malu ngn comel ekekekek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahah anak buah ramai dan sangat2 aktif bis paklang kena buli ekekek

Anonymous said...

kot tampal jer takpe gak,dah tampal kuat kuat.........melekat...pastu cabut tarik kuat kuat.sampai tercabut bulu den..itu la kesukaan kanak kanak ribena ni..mukekeke

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ahahah layan kan ajer nama pun anak buah ekekekeekek

Cuba Klik tengok apa jadi!