31 January 2010

# makan makan

Tolong urut sayang...

Hahahha itu lah org laki kan...orang nak sukan die pun nak sukan..pahtu lenguh2 lengan bagai..huhu aku pun samo...tapi itu lah ..mmg xdapat nak ngelak la..bubu aku nih..mmg sudah jadi perjanjian kontrak seumor idup kan ...terpakse lah..kate nak belajar jadi istri muslihah huhahaahahahah..tapi kali nih best..bubu mintak urut lengan dio..yela katenyer cam salah urat ke salah pusing ko apo tah aku..just urut lerh..memandangkan aku nak elakkan dio g spa ke umah urut ko ...kan..kan..aku xrela len tino ko pompuan sentuh bubu aku nih lagi2 sajork nak gedix2 kan,,,bukan aku xbiasa..pompuan nih kadang2 dahdo /sudah berpunya pun masih mau cari laki..katenyer nak wat geli2 ekekeke...ada kah patut...aku xdalah cukup lah bubu sorang...nih pun kadang2 nek fening palo bila dengar bubu bebel mengalahkan pakar kaunseling xberdaftar kan...
 so bila urut die aku dapat lah makan ape yang aku nak..heheheh ape lagi yang aku pilih jom usha bawah...*&^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahahah ni lah habuan aku..sebab penat + lenguh urut bubu..so bubu nak belanja aku cabonara..cam bubu die lebih sukakan bolonese meatball.

p/s-best gak nih bila buat sesuatu bubu mesti upah ekekeke...lub u lar sayang ekekekek












10 comments:

  1. adeh...byk tul ejaan salah.bm musti tak kredit dulu kan

    ReplyDelete
  2. wei sory skit ok..bubu la kredit..ayg ok jo..klu x xkn lepas bja unibesiti..wekz!!!

    ReplyDelete
  3. hahahahah...
    ko dapat upah makan je...
    pahala tak d la...
    dah dapat upah...
    kira xikhlas...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  4. meniti..oik pahala dapat lah..lagipun aku buat bukan terpakse dan plak buu aku yg offer ekekekek..cm ko gak org da offer baik punyo..xkn nak menolak..hahahah

    ReplyDelete
  5. bestnya dpt upah makan..ryna pun samer..kalau nak tlg..pastu upah makan dap2..leh wat sll ek..hehe..

    ReplyDelete
  6. aku tanye dulu...
    kalau aku ambik ganjaran nie pahala kire jalan gak kan???
    hehehehehe...

    ReplyDelete
  7. fika-ekekek bole2 insyallah buat2 la beramal kat laki u..ekekek mane tau bukan stakat dapat upah mkn ne tau leh dapat cincin emas ko?ekeke sape tau..

    ReplyDelete
  8. meniti-hahah seharusnya lah..bak kate lirik lagu sarpah aini n brory..seiring dan sejalan..ekekek

    ReplyDelete
  9. ekekek wrong typing da..SYARIFAH sepatutnyer huhuhu

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews