15 January 2010

sweater lagi siap da wooden lae



Tadi jalan jalan ke pasar malam..biasa la setiap jumaat malam blakang umah aku ada pasar..ekekek bubu awal2 petang lae dah ingatkan aku..almaklum la aku nih masih dalam kurantin  dlm perintah berkurung menyebabkan sakit yang xsembuh2 lae...
duk pusing2 si bubu nih die dah tau aku mmg suka ngn baju2 pelik2 n sporty nih..trus die ajukan aku..syg baju tuh ...aku ape lae nak2 warna pink ekekekek..trus suka kenang terus..hahahah..pe lae..sapo banker aku kalau bukan bubu..ritu baju bulu..rini baju sejuk ni lak...hahahah...
cantik ko..simple jerw..xcaya tgk gambar...


pandangan hadapan



pandangan belakang...

p/s--- santek kan..?? so suwit..



sweater



6 comments:

janggut said...

sib baik murah jo rege.5 posen jerk.

Whoohuu! said...

50 sen ker? biar betol. Nway sweet sweater.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bubu murahkan....???tapi..nipu na la 50sen 1..huhu

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Whoohuu-ekekekek thaz mmg suwit kan sweater nih..tapi rega die xderla 5kupang cm bubu ckp tuh..RM15 ringau jerw

Aujinz said...

brape hinggit eik?...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

RM15 ringau jer Aujinz..ekekek murahkan?? nak la tu..:))

Cuba Klik tengok apa jadi!