16 January 2010

si pintom yang lincah & makin gomuk


hahah ko tengoklah kangaroo jadian aku ni hah bukan main lae die skng da pandai xnak duk dlm sangkar..kot2 mane kena gak kuokan die dari sangkar jap walau seminit setap hati kalu x..hushhh..arghhhh...mengamuk..memberontak..cam2 la peel die..huh..kadang nak jer tunjal dahi dio..ek??pintom da dahi ko??kuikuikiu..
 
hah tgk lah skang nih dah jadi cam aku letak jer diam elok jerw sebab konon2 nak belakon baik la tu depan org nt..sudah lah pintom...wek!!!poyok cam bubu gak nih ekekekekek..but i love it..


hah celah grill sliding door pun leh jadi taman buat dio nih xreti duk diam terlompat2 cam boruk..boruk pun tau duk diam ...xpe la pintom nasik ko comei kiut suwittt...& yg penting ramai FEMINATTTT....pamess ko...









10 comments:

Wawa Takizawa said...

waaa...
tomey lar arnab nie..
dulu wawa pon ade gak
tp skrg dah xade :(

Jijahh @ f.k said...

haaa cuba ko letak mainan kat sangkar dia .. lagipun duk seseko kat situ dia takde geng nak beramas mesra ..
pst... tambah geng seko agi ..buat teman dia sembang

**Bila Comel Jadi Comot** said...

wawa-yeker pahtu mane poe..ini pun bubu adiahkan....ekekek skang tgh nak cari couple die la nk kembangkan zuriat

**Bila Comel Jadi Comot** said...

jijah-ekekekekek..hahahah mmg la..tgh nak cari la nih...dah lotak menan dah kek tompat dio siap jangung batu buat asah gg dio..xmo gak lobih suko duk luo dari dlm sngkar..hahahahah

Janggut said...

pintom tu dah besar...nak tak nak kena carik gak suri rumah tuk dio ni..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhu-btol tu bubu,camno nih ado sesapo yg ado ank daro x nak bagi si pintom nih??

arnabkus said...

dia mesti suka makan alfalfa hay tuh kan..
sy ade jual dengan harga yg murah dari di kedai lain...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

arnabkus-heheeh betol suka sangat..oo yeker ok pe2 saya akan cari awk untuk stok alfafa..kalau boleh discount lagi bagus..ekekekeek

~Shuh@d@~ said...

waaa comeynye pintom tuh,,, putih gebu lg,,, gemuk lak tu,,, hee geram je nak pegang,,, hehe,,,

**Bila Comel Jadi Comot** said...

shu-ekekek itulah gebu dan gemok..hahah kuat makan kuat minum suka lompat2 sbb tu comel panggil die kangaroo jadian

Cuba Klik tengok apa jadi!