15 January 2010

pagi sabtu yang bingit...


image xbersangkut paut nagn citer..just sukasuki..with tuty..


uiks..aku nak celoteh jap..skang nih bangun awal plak..bubu suh bangun awal katenyer nak kena tggu posmen anta barang pos laju..adoiyai..sewel jap...mato nih dah nak makin elok dah..


hahah sajerlah nak meluahkan jap ape yang aku nak luah kan..nak mengada ngada pagi2 bute nih...
aku heran lah kenapa dalam hidup nih mesti ada kesempitan hidup..mana taknya..wah susah betol untuk di describe ..wah cakap omputeh..ekekekek..yela..keje bagai nak sawan...fenat kadang2 badan nih tapi..asal bila kegembiraan datang melanda adalah mangkuk hayun yang cemburu..huh ada aku kesah??lantak ko lah jnji aku hepy ngn life n kawan2 aku sudah..hahaah..eh xdalah aku mana ada musuh..musuh jerw suka bermusuh ngn aku..tahla mungkin aku nih tomei kot..ekekek prasan lak..(+api bubu yg cakap..ekekekek)
skang tengah perhatikan si pintom..wah2 pintom ko pun same ek nak memberontak la tu..ape??ko mesti nak bebini ek..ekekek tunggu la bubu carikan hahaha..korang da x spesis si pintom nih..leh kita berbesan..huhahahah...cute giler si pintom..tapi jantan bukan tino kalau tino dah lame aku reben2kan bulu2 die yg gobu tuh....hahaha..

sambil2 duduk2 tepi sliding door aku nih sambil menatap cuaca hari nih santeknyer..awan biru..angin sepoi2 xpaham bahso..menampar muka aku nih..tgk keadaan keliling bilik aku nih cam nak buat sesuatu la..nak cecorate skit bagi tomei skit..tahlah aku tgk cm serabai jo...barang banyak tapi xsusun bebetol..xsuai jadi gurl kalau bilik cam sangkar pintom..pintom punya sangkar pun lagi comei..so tggu tgk hari aku rajin lah,,,(tah kebiler nak rajin nih..)



hah terase cam nak makan lempeng lak..nak turun bawah la jap buat lempeng..ekekekk..almaklum lak aku nih tgh dalam diet rutin kalau ikutkan itu adalah oily..huhuhu..nak buat cmno teringin dol...sodap lae cokodok..layan jer bila kunyah..hahhahah..sambil2 nak tggu kawan aku dak afie nih sediakan menu masakan die tuk hubby die leh la aku try tuk bubu lak..kongsi ilmu katekan..
ok lah..dah penat lak menaip..nanti sambung la..







6 comments:

Azi3 said...

hye comel menu i satu malaysia thu buat... kah kah kah so jgn tunggu k... jgn2 u lagi pro lagi i.. kikikikikikikik

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh ada2 je u nih xda maknanya..comel mmg xtau masak masih dalam pembelajaran..testernya adalah bubu la..huhh

Jijahh @ f.k said...

blajar jgn tak belajar .. rugii

**Bila Comel Jadi Comot** said...

jijah-ekeekekkek..aku tgh blaja la nih hahahah..arap klu ko da idea kongsi ngn aku ek

Janggut said...

nak blajar masak,blajar ngan i yer.cakap jer nak masak per?settle...sotat kete,jlan...terus ke kodai tom yam blakang tu.mintak apo nak?

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhuhu-sek baik laki den xcerewet..xle nk kena blaja gak buat makpak dtg xtau masak huhuhu

Cuba Klik tengok apa jadi!