15 January 2010

Jaga pokok la plak


hah korang kali nih aku nak kongsi pasal aktiviti aku dan hobi aku selain menjaga si pintom tembam tuh..nak2 skang nih pintom pun xsuka ngat org pegang2 dio..malu mengamuk...skang nih dah pandai terkinje-kinje cam kanggaroo sudah..fening aku tengok die..ok untuk mengembalikan ketenangan mata aku nih aku telah memilih untuk menjaga baby cactus hahah..beli aritu masa g bcuti kan..aku beli duo..jerw cukup la dulu stakat nih..sementara tunggu baby cactus nih besar...dalah jugak bahan aku leh buat selain layan pintom,bisness online aku nih n cam2 lah..tapi masih bosan kan..huhuhu xtau la mokcik nih...xpo2...kang aku tunjuk ek baby cactus aku tu..



ekekekek aku letak dalam kotak biskut muncys..bukan pe tanda sokongan aku terhadap biskut brand nih la konon2..poyok jerw..wek!!!




















hah skang jaga die plak so aku nak pastikan jadual aku penuh ngn aktiviti yg pehdah jo..alah bukan susahpun nak jago dio..sminggu skali jo siram air..huahahahahahahahahahah........










2 comments:

janggut said...

nanti i belikan u anak lembu seko yang tombam buek ilang boring u.kasik u jago...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

anak lombu buatpo nak anak kucing laa...

Cuba Klik tengok apa jadi!