15 January 2010

Fried Pasta homemaker original by me


uik aku xtiru resepi sesape tau..ini sendirik from deepest  of the bottom my heart..ekekekek..yola jiwang na lak...
tah ke biler tertiba bubu nih duk merungut nak aku masakkan die bihun goreng..heheheh dah kemaruk la tuh ngn bihun aku..baru blaja masak skit2 ekekekek..xtau la memandangkan bubu punya selera skang boleh tahan..lapo manjang ekekekek..sampai meggi aku remdam air panas pun die ckp sedap huhahahaha...kritikal nih..So pagi tu..aku teringat kat dapor da pasta hah ..JOM MASAK2??!!..ekekekk..tetiba rajin lak nak mereka menu..heheh..so bermula la maskkan aku...ni ko tau masak kat dapor siap pakai comin mato nih..nak wat camno mato aku nih xbaik2 lagi..so hasilnya...

  • >
  • >
  • >
  • >
(^^)*********(^^)***********







hasilnya inilah sedap x..cm sedap je kan..jom tgk lae...kek bawoh..


lagi..
 
ekekek tu die..mmg taste bubu makan pe2 nak kena ado teh cino..gemor benor dio ngn teh cino tuh..
dannnnn...lagiiiii..............
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;




hahahah dah licin bubu hentam..skali one shoot jo... (katenyer sedap ayg masak!(entah betol ke idak aku pun saje la berfikiran posi+ kan ekekekek))





6 comments:

Jijahh @ f.k said...

heee botol air kite same kaler laa .. pink ... hehehe ..macam sodap je tu ..tetiba rasa nak makan spegeti oleo lakk ..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

jijah-ko nih suma nak sama ngan aku kan..ekekek xkisah la jnji ko snang aku epy k..jom...jom cabonara satuuuu..yumyum...

Janggut said...

syedap..syedapp..siyes tak tipu.pedas melokek kek topi bibir..cume..masin sket..layan jo.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

thaz-masin ek....kuikuikui lori garam tumpah la tuh

Mr-Zam said...

perghhhh sdp nyer.. lapo dh ni..
bile la nk lunch time..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Mr-zam-heheheh xmkn lunch lae ke..ekekek..erm bubu pun cakap sodap tapi masin cikit

Cuba Klik tengok apa jadi!