7 January 2010

Dr.Cardin & Hawkeye Sandals..Comel & Bubu.

Yuhuu...menjerit sambil gedix gedixkan montot aku..lambai2 tangan seperti barbies princess..ekekekek..happy nyer..semalam aku kan dalam tempoh bercuti lagi..korentin lagi la wei pasal..penyakit kutilanak nih apo lae kalau bukan sakit mato..dah jadik cm gang2 puaka niang rapik..matah merah tahap gaban..
dah sudah jom berbalik pada citer aku ni hah..bukan ape nak kepoh2 jap saje nak poyok2 kongsi kegembiraan aku nih ngn korang..dalam sebok duk served tenet tuh..sambil2 layan forum kekadang kempen bizness tetiba bubu aku hint!!
bubu : sayang ape planning kita nih.??..jom kuo..makan cendol jom..nak x?
bibin : erm..tah ikut u lar..
bubu : kita g cari aket baru nak x?
bibin : erm ikut suka u larh...
bubu : kita g jejalan, ayg nak g mane?kate nak g cari antena TV.kan kan..
bibin : heheheh...boleh2xxx (cam paham2 je kan..aku kan suka masuk shopping mall nih ekekekek)

so kita org kuo lah ..singgah makn cendol..pahtu g kinik teman sayang aku tuh check g skali mato dio..aku dah beransur pulih..bubu jerw lum lok2 lae...

So pahtu baru g masuk jusco..ekekek....pusing layan latest arrival best lak tgk..heheheh..bubu ckp nak belikan aku..handbag..tapi xterlintas pun nak kat handbag..dah byk malas lak...so bubu cakap die teringin nak beli sandal baru..brand ape lae kalau bukan Dr.Cardin..yang tu je satu2nya yg die suka..aku pulak ekekek..mau jugak satu..tgk lah ape yang aku dah sambar...

hah inilah dia akan ku rasmi bila kuo jejalan nanti..


kalau aku ada yg baru..sama lah bubu pun ekekekek...

p/s : suka sangat kuo soping ngn bubu nanti dapat gak ape yg bubu beli aku pun beli..ekekek..







4 comments:

Deana N said...

shati sejiwa bona kamu duo2 nie yoooo...hikhikhikhik....bace comel g makan cendol, ttiba tringin nak makan cendol laaa kan.....slurrrp sedap nyeee kan...kan...hihihihhihi

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahh DD mkn cendol ada jangung xpun pulut mmg ;ayan yumyum..

eyena said...

waa mahu cendol juga.. cendol pulut.. slurrp sedapnyeeee...

comel said...

eyena-wah2 mmg layan n sangat2 best bila menghirup setiap teguk cendol..yumyum...seddapppnyerrr..

Cuba Klik tengok apa jadi!