20 January 2010

Dangerous of Lips "no komen"..hahah try usha

wah lamenyer aku cuti,gara2 kena virus sakit mata berjangkit nih.dah naik lebam aku duk berkurung dalam umah nih nak sawan pun ada tekanan pun ada,ape kan daya nasihat doktor kena ikut,bubu pun dah cam sojar...asek2 ingatkan aku mkn ubat ,sapu ubat,dan segala lah pasal ubat..kuo pkai comin mato golap..wajib tuh..katenyer..(sambil mulu aku moncong sokseksohsek..#$$%%$#@8**)bebel je die nih..huhu...


gambar nih xda kaitan pun saje aku kan,,,kan..

Camne lah keadaan workstation aku nih..mesti dah berlumut nih..alamk keje xyah citer mesti dah selambak dah bos aku susunkan..mati lah..pahni alamak balik lewat la aku nih...nak je aku datang keje skang ngn keadaan mata aku nih..kang aku takut xda yang nak dekat ngn aku kang..xpun blom sampai lift ke opis aku..polis bantuan da halau balik..kuikuikuikuik...bazir kang duit minyak keta aku ngn parking..ekekekkekek..Boleh di katahari nih dah masuk hari ke 9 lah..aku berhadapan ngn penyakit mata mak lampir nih..wah..lame ko..besar na dosa ku..hah aku xda nak berdosa nagn org..kot yer pun aku rase aku berdosa ngn org tua aku jerw..ngn org lain xdok..ekekekekek..ngn org tua aku dose ape??dose kecik jerw..aku xkepoh kat org tua aku yang aku skang slalu sakit..aku slalu cakap kat dorang aku sihat..bukan ape aku xnk dorang bimbang pasal aku..yela dorang kan jawoh...nt susah lak mata mak aku nak lelap tido kan kan...

Hah ini lagi satu kes..bukan aku nak kate la..tapi terpakse la jugak aku kate...orang nih betol2 s**l ko....aku mula la kan nak kuang ajar..huhuhu..kaber..kaber..bubu baca mesti die sepak mulut aku nih..lantak lah aku dah geram kan..ada ke patut ada satu mahkluk tuhan la kat opis aku tu..wah2 ko mentang2 aku sakit ko jaje citer aku memacam la kan kat org...ko ingat aku xtau ker..cilakak ko...aku da spy dol..ko jgn ingat aku xtau ape yang ko buat blakang aku..i know what u did behind me ok!!ko ingat nih statement !!!ko beringat la sikit hidup xselalunyer berada di atas..dan xselalunyer ko bertuah sepanjang hidup..ada hari2 nak luck pun kawan...aku xnak gadoh ngn ko kan memandangkan ko pun bukan nyer di sukai ramai..hahahah cian ko kan..cuma ko nih baguih bab2 kuntau..kipass kuat nih mmg ko power...nak gak aku blajar teknik2 ko tuh..hahahah..cam s**L....xdaya aku..buat pe??dahlah ko jgn nak aib2 kan org lagi sok2 tuhan tunjuk cash jerw baru ko tau..aku xtau..kang xda yang sanggup nk pandang walau bayang ko..hahahah...aku ni kira baik tau ak..aku dgr cam2 citer ko buat kan..tapi aku xda lak nk dtg serang ko..sbb aku masih ada hati perut xcam ko...pangai xle blah..ko bajet ko bagus kan..yela..lupa lak aku ko kan mmg bagus...SGM!!!!!huhahhahahaahahahahahahah cam clakak jer aku gelak(sambil golek2 dahni sawan2 kambing sudah).Ko tu kena beringat satu hari ko akan berkeluarga..xkan ko nak bini n anak dlm kandungan ko tu org doa macam2..pikir2 la sejenak jgn asek pikir hal org amik kira hal sendirik sama..Aku??!!eh!aku xmik port la..dan aku jugak xda nak doa benda xbaik kat ko..sbb aku sedar aku nih manusia biasa jerw..bagi jela ALLAH yang balas ..aku xdak kose...lagi satu pesanan aku  ko kena gak jeling keliling tu..yer ke suma org yg ko duk kawan tuh BETOL2 suka kat ko!!??..Eh lupa lak aku..ko penah jengah blog aku kan..dah ko! aku nak ingatkan kalau dah baca blog2 org ko xyah lah kepoh2 jaje kat sume org..aku terase cam artis lak..suma hal aku ko kobar kan kek opis tuh...glamer xpasal aku kek opis tuh...kontraversi lak..ekekek "NO KOMEN YERR""haahah..walhal orang lain pun tau pasal blog aku nih..dari FB lae aku provoc ok..


orang kate kerana mulut badan binasa...hohohohhoho...


uiks penat lak aku mengomel benda xpedah nih..adoiyai...nmpak gayanya saham aku bertambah hari nih..adoiyai..lambat lae lah nak baik sakit nih..uhhuhuhuhu....ok lah nak g men ngn pintom la jap


bagi aku..tetap bahagia dan tenang di samping keluarga yang meyayangi serta buah hati aku yang memahami..
Ape yang penting??!!! KITA ENJOYED!!!!








8 comments:

afiq said...

bukan kerjasama ke yg penting.. hikhikhik**:P

fikaryna said...

betoi2..yg pentg kita hepi..org lain yg x puas ati 2 depa pnya pasai..kita bukan kaco depa pun kan..apa2 banyak sabo..huhu..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

afiq-kerjasama pun penting tapi dlm kerjasama xle terpakse so kena hepy ok.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

fika-ekekek..betol kita xkaco die lantak lah jnji kita hepy..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kerana mulut badan binasa...
aku rase ko salah tunjuk anggota la...
itu "kerana bibir badan binasa"...
hehehehe...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

meniti senja-ekekek xsama ek...huhuhu..sudah tukar ka..ok..ok kang kita tukar mulut ngn bibir tu

lanz_evo7 said...

aslm..
nice bibir..maybe tu la part yg buah hati paling suke kot. ahak3..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

lanz-cam tau2 jerw ekekekek

Cuba Klik tengok apa jadi!