12 January 2010

Cameron Valley TEA CAFE



hah lepas je perposing kat ladang teh berehat sekejap menikmati air teh segar trus dari kilang/ladang..memang best la..nak2 plak da cake2 sebagai hidangan sampingan di waktu petang..pe perisa sume korang leh pilih..Harga pun berpatutan.


aku pilih flavour strawberry la..manakala bubu lebih suka mencuba ribena flavour


kat ladang teh nih jugak bukan stakat minuman saja di jual malah..korang leh dapatkan stok2 teh untuk di jadikan buahtangan untuk kawan2 saudara mara korang..harga stakat nih mampu di beli lah..yang murah ,berperisa uncang,serbuk sume da..yang penting korang suka,,sambar satu..


dah cam muzium siap dinyatakan asal silah pokok dan daun teh serta pengasas asal kepada penemuan daun teh nih..wah..nih ladang teh untuk cameron valley bharat tea.Boh tea farm aku x g la...cukuplah yg nih pun penat nak tinjau..


cam biasa lah aku sempatlah membeli sebilangan kotak teh untuk dijadikan buah tangan untuk bos2 aku kat opis nanti..ekekekek..bagi bos rase teh valley bharat nih..heheh..sodap..tapi yg aku beli nih original flavour la..kalau yg perisa kat kl pun belambak jual..hahahah...yang pasti harganya mmg sangat memuaskan..







4 comments:

Janggut said...

best kan lepak sana.tapi tak tahan sojuk cam tido lam poti ais.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

memang best!!rase nak repet nak g sume tmpat yg x g lae..

kebas montot bila nak masuk tandas sangat sejuk sampai kancing gg..

Sharinginfoz said...

memang sodap teh hmmmmm ngan biskut sedap juga ni....

Jom Ayam Penyek

Jom Maybank Visa Debit Card

**Bila Comel Jadi Comot** said...

sha-mmg layan makan biskut cicah teh..nak2 biskut askar tu..seddappnya

Cuba Klik tengok apa jadi!