13 January 2010

CAMERON HIGHLAND Part 3 (BEE FARM)


jom sambung entry sebelum nih ,memandangkan lepas je lawatan ke ladang teh,dan jugak strawberry farm..kitaorg gerak lak ke tempat lebah sedut madu iaitu BEE FARM..jom watchout snap yg smpat aku



hah time kat bee farm nih ada banyak lebah..a'ah lebah yg berbontot belang2 tula..banyak madu ...best aku suka madu makan gitu jepun sodap..yumyum...lagi satu kalau sesape yang datang kat bee farm nih,siap da strawberry  farm lae..so sambil2 singgah la..hah yang bestnya kali nih boleh petik buah strawberry tuh sendiri cuma kena bayar la..untuk 1 kilo RM30.mahal pun xpe pengalaman petik memetik tu penting..sonok ngn ramai2 lagi...so happening..


letih sampai terduduk aku n acik ekekekek...bersama ipar2 n anak buah bubu..ekekekek di temani gelagat sempoi dorg bertambah ceria la suasana.


heheh ape yang buat aku happy adalah bila buat sesuatu mesti ada bersama die yang slalu sudi temani aku ...bubu ku sayang ekekekek(jiwang lak)

walaupun kami nih sengal2 ubi..tapi sebab itulah maintain sampai skang..bubu nih suka wat giler2 walaupun die xbrape gila..nak2 bila aku lak jenis yang blur..sape tgk pun akan tertanyer normal ke kami nih??huhu..bak kate nabil lu pikir lah sendirik..




3 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

blur2 aku pun bubu cakap die sayang aku sangat2..

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

oh.. best tu. dapat petik strawberi..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

itula..kalau bukan musim kitaorg xdi benarkan petik..tapi kat bee farm nih bagi cuma kena byar la

Cuba Klik tengok apa jadi!