11 January 2010

CAMERON HIGHLAND Part 2 (CAMERON VALLEY BHARAT PLANTATIONS)


Nih gambar aku snap kat ladang teh..kalau ikutkan banyak ngat la gambar sampai xtelarat nak upload sesape yg nak tgk g jelah kat mukabuku aku,xpun ruangan aku,xpun friendster aku ke..sume aku dah upload..mmg best sangat la...nak2 sejuk..di iringi angin sepoi sepoi xpaham bahasa kan...


bergambar ngn bubu yang suka poyok ngn aku..heheh tapi aku tetap sayang die...


ngan acik n adik fie


masing2 nak menang gaya..adik fie gak amik tempat...hahahah layan..


wah!!bestnyer time nih angin die kuat + sejuk lak tuh..sakan la aku pose...


tertiba bubu ajak aku turu balik ke ladang teh katenyer nak amik gambar gak..so 2nd session aku bersama bubu lak..


pose jangan xpose selagi larat ok..


moment never forget wif him...

time nih jugak lepak minum teh dengan pelbagai perisa sangat sedap...nyaman n sangat tenang..

haahah bersama..boduck2 nakkal
hehehe...


bawa ku terbang..please!!!









4 comments:

eD's photography said...

wahhh!!..bestnye...ehehe....ladang teh memang best kan..nyaman je..sy pun ade p..tp xp tempat nie pun..p kat teh BOH....gambar2 dalam myblog..

* pic dalam nie sangat cantik....gudjob..:)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

eD-owh u pun da g ke..ekekekek..knp kita xsempak lak aritu kan..klu x leh tumpang bergambo ekeke

Janggut said...

baru turun 10 minit kat ladang teh,hujan la pulak.tak dapat nak lari lari keliling ladang mcm cito industan

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ekekeek..a'a la bubu..cuaca xmengizinkan nextime kita repet ok

Cuba Klik tengok apa jadi!