31 January 2010

# Comel(^^)bubu

Bila Bosan..


tengah bosan tunggu kawan2 untuk ke dewan aku dan bubu ape lae...tunggu...tunggu...tunggu....

 
hahahah sajer nak tayang baju baru x-celi baju YONEX aku pakai tuh beli masa kat Malaysia Open..1 set ngn seluar lae..ekekek...so dalam duk tunggu kawan2 sampai tu aku..kan cm biasa la suka na ..snap2 gmbar nih.

 
awat palo bubu senget tuh???hahhaah me & him

 
brape kali aku snap pic dlm keta ngn bubu nih asek xmasuk je muka bubu aku nih..manjang spoil

 
hahahah muka bubu aku bila terkejut..besar gak bijik mato dio

 
hahahah nih sebelum dlm pejalanan nak g makn nih..dan lae wei..


p/s-sayang die xder talak bandingya...


4 comments:

  1. So Sweet..hehehe.....Jaga bebaik..

    ReplyDelete
  2. heheh thaz-insyallah sebaik mungkin comel jaga

    ReplyDelete
  3. sgt sweet...
    ehehehehe...
    doa yg tebaek untuk korang...
    amin...

    ReplyDelete
  4. meniti senja thaz tau..ekekekek..aku sayang dio sesangat

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews