14 January 2010

# photocomel

Baju Bulu dari bubu untuk comel






hah nilah baju bulu bubu adiahkan kat aku suka tak korang??

Hahahahah!! pe motif entry aku nih...bukan ape nak tunjuk yang aku baru je mendapat baju baru dari bubu..wah korang dapat baju bulu..ekekek...aku mmg dah lame suka mmg xjmpa lah kalau ada pun harga die mak datok mahal ko...mau aku gadai Pnitom baru leh dapat ekeek..(eh xdalah gurau jer)
ini dapat masa g cameron la nih..mmg byk giler baju2 yg dorang jual siap harga offer lae..ramai gak amoi2 yang pilih beli..tgh aku duk syok2 pilih selak2 baju tuh terpandang aku pada baju bulu nih ekekekek...mula la korang aku cam biasa lah..tergedix-gedix..sambil buat2 muka comei+kiut kat bubu aku nih...bikin bubu cair kesian kat sayang die nih..(alah paham2 lah)..aku mmg suka minat &^%$#@##$%%....kalau dapat nih kan bagus...sehinggalah bubu tanyer aku....
Bubu : suka x nih.kompom suka yang nih..xder talian hayat...pikir betol2 nak ke???
Bibin : hah!suka..suka..suka!!!(nak belikan ke??"dalam hati")
Bubu : amik lah...untie brape ini...i pickup tis for her.
Bibin : MUAH MUAH MUAH.......!!!!i love you sayang ekekekek....

balik ngn perasaan terbang2 cam kapas...waaaa@@@weee33juniojUUUUU...EEE





2 comments:

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews