19 January 2010

Annah Talent Free Contest!!!


What Annah Talent do?

Annah Talent creates online modeling portfolios for TV commercials, Advertisements, Magazines, Promotional Materials, Photographic Work and others, representing our models and talents in future modeling and talent jobs in entertainment and fashion industries.




WHO ARE WE SEARCHING FOR?

Annah Talent gives path to models and talents who are really determined to be on top and pursue their dream job. It doesn't matter what criteria you have now, you can still model and rocks!

Here, you can find models with different criterias as shown below:
1.tall
2.short
3.skinny size
4.full size
5.young group - kids, teenagers
6.mature group
7.bertudung
8.non bertudung
9.male
10.female

wah!!bila terbaca terus terexcited plak nak join...layak ker aku nih??rase2 korang...
Tapi  tak salah kalau nak mencuba kan??korang pun boleh kalau berminat..tak ada satu pun perkara yang mustahil dalam dunia ini..macam-macam boleh jadi..
______________________________________________________________
FOTO MODEL PILIHAN HATI KU..


TYRA BANKS

KENAPA??saya perlu jadi pemenangnya..

mungkin saya tidak lah secantik model2 antarabangsa  yang mempunyai bentuk serta rupa paras yang begitu sempurna namun bergembira dengan apa yang saya lakukan adalah satu kepuasan. 
"If beauty devided into categories ,mine would be colorful and happening"

jadi  layak atau tidak  saya untuk ini anda sahaja penentunya..
__________________________________________________________________

rakan yang akan saya tag kan adalah seperti berikut :-

http://deananadween.blogspot.com/
http://mrsazriena-azi3.blogspot.com/
http://unixmoment.com/unix/
http://btjiaxing.blogspot.com/
http://mywedding-azi3.blogspot.com/
http://sepet88.blogspot.com/


dapat tau tentang ini melalui http://annahtalent.blogspot.com/

kalau yang tak nak join contest ni pun masih ada pilihan  dengan :
 anda harus membayar RM250 nett.

Promosi berakhir sehingga 24/1/2010










0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!