29 December 2009

saje2 topik bersahaja sebelum tahun baru


ni adalah gambar sebelum potong rambut..erm saje bergaya jap sebelum kena korban ekekekek


tgk lah rambut yg pnjang tula membuat kan kdg2 aku rimas..tapi bubu suka..juga kawan2 aku yg lain..


hahaha gambar bubu yang nih paling aku suka n sayang sangat..bukan senang nih nak snap..picture nih aku snap masa g shopping kompleks kat puchong..ekekek masuk kat area barangan sukan n mainan kanak2.terjumpa lak plak bubu ngn helmet askar ni..hahaha die sebok je duk blagak cm sojar sambil jerit..hup!!SAJEN HASSAN HERE!!!aku berkekek gelakkan syg aku nih...bila die mula blagak diluar kawalan camni la...sukar dikawal aku lak gelak  nak terputus urat sarat sek baik xptus lae..tapi yang penting  bila buu mula jadi gila2 aku akan teringat samapi nak tido pun masih tergelak ngn glagak sengal bubu..wat can i say i love him so much!!!



sangat suka bermanja ngn aku..aku wendu die setiap saat

Smoga apa yang kami impikan dan hajati selama hubungan ini berkekalan hendaknya hingga hujung nyawa..
terlalu menghargai bila di sayangi seperti menjaga diri sendiri menanggap diri kita seperti nyawanya.

salinan dari bubu buat comel--->
i nak u tau i sayang u sangat sangat.









2 comments:

Janggut said...

sajen hasan..sajen hasan...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahha-bubu yg sewel..i love u muah

Cuba Klik tengok apa jadi!