15 December 2009

# makan makan

Roti Nan Cheese Maju Junction

Masa hari senin lepas aku sebok duk main2 msg ngn ketua2 team aku,bubu lak xle join sebab ada keje nak2 plak jawoh lak dari opis die.so aku jela juin dorng ni(dewa2 avant)
yela mane taknye kepoh ngat tuan shake ckp roti nan Cheese situ kalau skali mkn..memang teringat la...kuah dhal die mmg layan kalau camtu nak la aku try..
Sampai sane aku menunggu la yang lain ..xramai pun..aku,en shake,en mira n kapitan..ekekek sume oldtown da...aku?wakilkan bubu jela..ekekek..
Wah cara buat simple jerw depan mata aku jerw die tebar roti tuh..bukan ape aku nih kalau mamak2 nih kureng ler skit huhuhu..tapi sebab kedai tu yg buat roti tu budak melayu muda lagi..ekekek..pahtu waiteress die pun gadis2 ..melayu bertudung..so layan r heheh..jom usha gambar lu.



ni lah cheese nan dia,memang layan la..ko masa panas2 tarik tinggi2 cheese die cm PIZZA ko..
 

nih kuah dhal die siap da black pepper tabur lae..nih da kacau siap2 la ni

tu lah en mira

huhu muka sememeh plak..ala..nama pun baru bis keje muka tired

wah..nilah dewa shake..pe nih garu2 nih..


ini kapitan tah hape pasal tah malu2 kambing lak nk mik gmbo.

amik ko tgk tu licin da...sedap..dap dap dap..










2 comments:

  1. hmm sedapnya....

    hehee igtkan roti yg pomots kalo keju mesti kraft tu...

    ReplyDelete
  2. dahlia-wah2 betol tu comel stuju selain ia da kraft tapi marvelous try r cuba nt ek

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews