16 December 2009

(^^) Prosperity u've Back

salam korang..
heheh malam nih rajin lak aku nak meng update kan story aku nih..heheh bukan ape korang tau la kan skng dah end of the year.SALE pun sana sini..xkurang jugak ramainya manusia sebab skang jugak musim cuti skolah..ramai sampai ko bayangkan lah aku nak balik keje hari2 skng nih smpai kna beratur lame untuk nek tren xcukup ngn tuh dah sampai parking keta nak thru lik umah pun keta lak banyak terpakse la aku duk dlm jammed lak .bosan..
Tapi
ape yang aku nak story nih pasal makan2 jerw..bubu dari petang tadi asek duk bersungut nak ajak aku makan prosperity burger kat macD.korang tau la..bukan slalu kuo ia hanya setahun sekali jerw bila nak event new year kan.So at the end kami pegi makan..heheheh ecited bubu makan kan...jom usha tgk..gambo yg sempat aku jadikan tatapan..

me and bubu sempat pose..hahah..aku punya keje la nih


makan2 mmg layan sedap..yumyum  setahun sekali jerw...layannn


jangan lupa ye korang2 kat luo sane cepat dapatkan set large for prosperity ni nt ok

hah lupa lak nak citer kat korang yang aku makan macD nih bukan bayar cash guna duit aku tapi guna voucher dari svr2u.com heheh..tukar point rebet kepada voucher..hah sapa nak bagi..makan macD pun xyah kuokan duit sendiri suma bayar guna voucher jer..mudahnya hidup..syukur alhamdullah..









4 comments:

eyes143.. said...

nanges ouh ini prosperity..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hehe sodap u..jom jom

Q said...

Tapi comel dianyer kuah black pepper mcm dah makin kurang lah..dulo2..melimpah ruah dia bagi..mungkin kat Mcd me jek kut kendekut huhuhuhuh

**Bila Comel Jadi Comot** said...

Q- hah yeker ini pun lebih kurang la...xderla byk mane sos die xtau la mgkin dorg nak cut cost kot..jimat la sangat..ekekek..knpa prosperty ayam xkuo ek..

Cuba Klik tengok apa jadi!