13 December 2009

Pokok kismes & Mr.cookies @ Suria KLCC

ekekek..wah2 tadi lunch kak bahiyah da ajak teman die lunch kat L4.warong la pe lae..aku xmkn pun memandangkan dlm tempoh diet skng..ekekek..
so lepas jer makan saje gedix ajak k.fiza g centre core la..sajer nak  gedix2  posing kat pokok kismess situ..lawa lak tahun ni punya tema berbeza dari tahun2 lepas la..slalu ada pokok besar cecah rooftop Suria KLCC..kali nih pembawakan tema lebih pada umah kecil yg dikelilingi pokok2 rhu..aka kissmess bersama..icon2 cookiess group.memng suwit la..i like...pe lae..jom tgk gambar.

knp aku cam tiang lampu jer tu??


cantik kan??ada lagi klik bawah


heheh mesti nak pose gak..


xdela org lain yg suka layan aku melainkan kakak aku ni hah yg lain jantan n kakak2 taraf untie xmo kacau..


forever me & her
yang xle tahan gelak lepas tuh..dlm duk posing sakan tuh leh lak ada suara sumbang menegur kita org skali pandang..alamak SM(senior manager) aku da...ekekek ngt nak ajak die pose same..ekekek ..kipas baik punyo..tapi idoklah aku ajak pun..mlas bukan tune kitaorg ekekek.



Di kesempatan ini aku ngn terharunya nak mengucapkan thaz bebanyak kat k.fiza sbb sudi teman aku mengedix kat pokok kismess nih tau..nanti kalau da tanglung  ngn naga kita pose lagi tau..dengar citer kat pavillion lagi la lawo..betol ke??









8 comments:

ratna said...

time2 krismas mmg org hias cantik2 sbb barang2 hias diaorang pun cantik2.. tp kengkadang melampau-lampau la pulak hiasannya..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ratna-a'ah kadang cantik skali tgk tapi lame2 cm sarat plak ek..huhu

ahmad said...

best pokok tu....sekali setaun ada perhiasan...hahaha

Nur Hazlin said...

wow , nice gak pokok krismas kat suria klcc ..
tapi kat pavilion lagi besssttt !
gi la tgok , meriah :)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ahmad-ye tak ye gak setahun sekali ek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

nur hazlin-wowh betol la yang comel dgr kat pavillion lagi lawa xpe2 kang comel g ok thaz singgah

'AQILAH said...

semalam nampak pokok krismes pakai botol air..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh kat mane tu qilah

Cuba Klik tengok apa jadi!