28 December 2009

# me family

Gemas,rambutan & anak 2 buah

Semlm midnite baru sampai umah dari gemas..penat badan nih walau pun bubu sayang yg drive.heheh..dalam tempoh kat kampung tu xdela byk aktiviti yg di buat memandangkan mak abah bubu baru balik dari haji..byk kenduri yg di buat org kampung..
Hari ini aku masih bercuti,erm..bosan lak duk umah..so minggu nih aku dan bubu akan balik mersing plak umah orang tua aku lak plak..bak kate mak bubu "gilir-gilir"ok..kuikui..
si Pintom korang tau la kang bulu baru lepas kena gam..skang dah ok la..nak tau cmner leh jadi baca entry sebelum ni lah..pahtu tobek la skit bulunya hahahahaha
belah petang lak kalau xkuo pekan just lepak umah jela...tapi came tah petang ahad tu cam biasa la fevor aku kan suka rambutan kebetolan pokok kat kmpung dahda buah..walau xmerah sepenuhnya lagi..tapi dah bole mkn..petik memetik la aktiviti aku..nak2 da ank buah bubu nih mmg sempoi ekekek..hah pengalaman baru..sengal2 ubi aku nih bubu punya keje la..kitaorg hentam scooter k.nor..ekekekek naik moto pusing kampung hahahah..bubu carryin' aku..hohoho gayat lak naik moto..bukan pe takut jatuh hahahah..sebelum ni mmg penah naik moto tapi kalau xbiasa lagi gayat,lagipun moto nih bahaya,,,terdedah pada bahaya ekekekek..xpela jom la tgk gambar


dalam perjalanan sempat lae ekekeke

nampak x pelangi??hah elok aku sampai da lak pelangi cantik betol..


 
 
 
hahah nilah aktiviti aku,bubu & ank2 buah ekekekek


korang tgk la bubu aku tu..cangkung elok duk asingkan rambutan dari tangkai..

 
aku nih camni lah suka bergambar kan..


kenangan kami..di gemas pada cuti hari natal ..ekekekek..

p/s--> xsabar rasenya nak kait/petik buah buktan lae..aku suka ngat..huhu..










4 comments:

  1. syedapp nye rambutan. kan kan.

    ReplyDelete
  2. a'ah sedap sangat2 nt kita petik lagi ok..balik gemas paling syiok ekekek

    ReplyDelete
  3. Gemas kat area mana?? Kecik2 dulu duduk kat gemas ;-)

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews