9 December 2009

Gambar PINTOM dah 3 Bulan 7 hari

ok lah kali nih aku nak refresh la korang gambar pets aku nih si PINTOM la..aku amik petang tadi.
Dah balik keje awl sampai umah pun awal tadi so aku luangkan masa aku bersihkan si pintom nih selain bersihkan tempat die aku mandikan die..eh ..jgn xtau pintom nih bukan boleh mandi cam kucing,,stakat lap guna wipe tissue jerw.Last skali bagi makan lah..wah!wah!pintom skang selera sungguh makan pallet..alfafa die makan tapi xslalu la..


tengok la PINTOMtgh makan pallet tuh selera betol die

 
lagi gambar si PINTOM ni

ini paling xtahan kiut tul siap leh padang kamera lagi tu..ekekekek


9 comments:

janggut said...

cuter gilerr......mcm kambing.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

PINTOM lagi kiut dari kambing ok..ekekekek

janggut said...

kambing sonyum tu cute gak.mukekeke

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ah mmg cute cam bubu la.ekekekekke

'AQILAH said...

cumel!!!! baru tukar layout?

**Bila Comel Jadi Comot** said...

aqilah- yela baru je tukar semalam..ekekekke yg lame dah bosan serabut lak tuh.so tukar la..

rajin2 singgah nanti yer

Dayah said...

Salam cik comel..
I like PINTOM... cute sgt!

**Bila Comel Jadi Comot** said...

dayah-hahah PINTOM nih bukan stakat kiut tapi manje gak..ekekek
thaz singgah n tggalkan jejak

Lilianna Mardiana said...

auuuuwwwww. cutenye pintom! nama dia pon mmg cute dh, hehe.

btw sis, ni 1st visit kat blog ni, two thumbs up! :)

Cuba Klik tengok apa jadi!