13 December 2009

alamak boleh telajak lak

adoyai gara2 semalam main bdminton kat klrc setapak.lansung aku telajak tido..huhu sedar2..alamak tanah da terang ..kenduri mesti dah bis...
mane taknyer sepatutnyer aku kena g konvoi kawan2 kenduri. 1 kat putra jaya 1 kat taman mega ampang.huhuhu skali telajak tidooo lak..lansung..bubu pe lagi ketawakan aku jerw ..huhu tulah..xsengaja penat + ngantuk.

Pe2pun kepada kawan satu kelas aku n juga kawan satu skolah aku SMKTS Ampang. Halimah dan jugak Mariam SLAMAT pengantin baru,smoga di panjangkan jodoh n di murahkan rezki.dapat byk anak dan berbahagia ke akhir hayat.HendakNYA.
Sorry bukan comel xnak datang tapi...alamak da..terlaajjakkkk..huhu
















4 comments:

Dayah said...

Salam cik comel,

alalala.. sianya dia.. kena letak jam loceng besar pasni comel kat betul2 sebelah telinga heheheehe..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

itu la pasal xpasal2 kawan comel majuk da huhuhu sabo jela..pahtu try ikut idea dayah lak

~** PROFFY **~ said...

muehehehehehe
cian dia terlajakk sudahhh

**Bila Comel Jadi Comot** said...

proffy-itulah bila dah penat cmnih la huhuhu lansung miss knduri kawan

Cuba Klik tengok apa jadi!