10 November 2009

Puteri Meylyandry jerry anak buah comel yang sulong

Kali nih aku nak citer tentang anak buah aku yang sulong.cumel gilak korang skang da besar tembam tgn die cm batang tebu la…ekekekek..opss lupa nak ctau name die..”PUTRI MEYLYANDRYI BT JERRY”pak die orang lua mak eh adik pompuan aku yang no 4.skang kat Sarawak..eh bukan aku da cite kat korang kat entry lepas2 kan
Dulu masa lahir berat putri nih 3.8kg.mak die punye la kecik ala2 katik gitu dapat baby berat mak aih doctor ngn nurse terkejut besar wei..ape la yang ko bagi anak ko makan noni oik..
Skng putri da besar korang..pipi laboh tembam chubby ..naik geram nurse2 kat pital bila dtg untuk buat checkup n injection huhu jom usha gmbo dak putri yang bakal mjadi anak dara xlame nanti…nanti… 

hah nih si putri ngan mak die ekekeke tula noniey adik aku yg no 4


huhuhu chubby nyer pipi die


tembam kan ekekek geram..nak konyok2 jerw rase


hah yg nih ngat x gambar die selepas kuo dari perut mak die ..mmg tembam dari asal cumelnyer kan kan




3 comments:

Miss Lula said...

wah wah sangat comel okay geram je tengok baby huhu.
btw, quite hard pronouncing her name lah hoho~~
:D

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah tula susah kan nak sebut ejaan nama anak die huhu nak wat cmno org tua die mmg saje nak belitkan lidah cikgu nt2

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah geram lak tgk putri nih

Cuba Klik tengok apa jadi!