22 November 2009

# PINTOM si Fuzzy COMEL

Lagi pic moments wif PINTOM COMEL

cutenyer PINTOM nih..mmg geram seharian duk umah bersama die mmg xbosan lagi2 skrang die makin aktif bermain ..
Bubu asek gelak jerw tgk aksi2 die ..yela mane taknyer suka sangat buat org gerammmm...erm..erm..erm...
gerammmmm...cute..bulu die cm kapas gebu gilaksss..
lagi gambar aku attached ok ..hari ini punya..genti xnyesal..tagk lah..


 
Sejak da PINTOM nih bubu bukan main bising lae sbb aku byk biskan masa ngn pintom dari die suka citer perkembangan semasa pintom,ekekek.kuikuikui..majuk die..xpe da byk masa untuk kita kan sayang bagi la ayg ngn PINTOM jap..cian die tuh mak da jawoh..so ayg yg kena jaga die.u gak yang pesan jaga lelok kan..kan..kan???*&^%%$#$$$??(mesti bubu tensen jerw ngn statement aku nih!Huhahahah gelak org jahat..)
Pe2pun aku puas hati ngn perkembangan Pintom dari masa ke semasa..nampak lincah bermakna PINTOM sihat.
Ada sesape kat luo sane rakan2 bloggers ker jom kongsikan moment anda bersama Fuzzy Lop seperti Fuzzy comel aka (PINTOM) di ruangan komen yer
hah xlupa jugak kalau sesape yang nak tau lebih lanjut kat mane bubu aku dapatkan si PINTOM yg kiut nih leh klik di ruangan BUBU KU SAYANG
hah nanti kat sane korang leh tanyer die mane die dapat fuzzy nih n berape rega ok.
chowchinchow...nantikan citer latest aku bubu n fuzzy lagik nt ok.




2 comments:

  1. hi...salam perkenalan...
    comei nyer.....kawan sue pun ada 4 ekor arnab..erkkk so sweet...

    ReplyDelete
  2. sue-hye salam kenalan. uiks yeker sampai 4 ekor cmner die jaga?
    comel pun jaga pintom naik pening sbb die mula lincah kejar2 da

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews