4 November 2009

# makan makan

Hari yang sangat riang bagi si Comel(MAKAN macD)

hye korang arini comel rase sihat  segar sangat2 badan nih.heheh mane xnyer sakit da sembuh heheheh..lagi plak tido terlebih cukup ekekekek..so arini aku nak update cite2 terbaru aku yang akan dimulai dengan ..

Makan MacDonald ngan bubu

masa ari aku xsihat tuh bubu da g kelim voucher giant untuk bisness SVR die best la gak sbb ape,,sbb kalinih collecting point bubu mencecah RM950.00.wah shopping la korang ekekeekek..tapi memndangkan aku xbrape sihat so aku just larat nak g makan jela..bubu da tukarkan voucer tuk MacD.so dapat makan free lagi melalui mysvr2u.net nih..yumyum..sedapnyer bigmac

kalau aku g makan kat MacD nilah pilihan aku


di tambah plak ngn blackpapper powder yumyum


aku wif sundae


wah bubu pahni gagau la tuh carik nasik


 
jgn pedulikan org jom makan jom


 
uish!!yang nih memang layan makan sambil tgk tv lagi la layan


 
bubu cukup ker tuh nanti malam kompom cari nasik nih xder nasik leh giegill..huhuhu


hah yang nih la peel aku dari dulu sampai skng xle bedong dah..aku nih mmg suka makan macD tapi aku makn isi dalam jerw roti memang aku xmakn ..bagi la cmner pun bentuk burger..aku memang xsuka mkn roti..tapi burger tuh kena hidang skali ngn roti..ala2 asal ada aura roti la ekekekek...lagila keyang bila makan guna voucer macD yang mysvr2u.net bagi.heeh yumyum..alhamdullah...



4 comments:

  1. bestnya makan mc'd..nie cam kat taman equine tue jerk..heheheh

    ReplyDelete
  2. heheh pandai la purple nih tau2 jerw ..memang kat citu ekekekek

    ReplyDelete
  3. wah2 tan sri azman..name bukan main pangkat tggi tuh...ekekek
    hah macD mmg best ayah pun suka

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews