19 November 2009

# me family # PINTOM si Fuzzy COMEL

Fuzzy Lop Gift from bubu untuk si comel dah sampai


Salam  aku nak mula dari mane ek…

Ok korang aku nih terlalu excited nih..aduss mintak nyawa mintak nyawa ..ekekekek excited gilakss korang..pasal ape?? Nih yang aku nak citer nih.aku memang suka kongsi2 citer ngn rakan2 bloggers nih.

Heheheh..ok nak di jadikan citer hari nih genab la 19 hari aku n bubu menantikan saat2 di mana kami akan menerima ahli baru.hahahah…bubu la bukan main lagi dari pagi semalam lagik asek ingatkan aku yang “dia dah sampai”!!!hahahha memandangkan aku masih kat opis so kena tggu balik la kalau nak menjemputnya.

So ptg tuh aku balik secepat yang bole sbb nak kejar jammed lae.xlarat la drive dalam jem..penat wo..sakit montot lame2 duduk dlm jammed nih.sampai umah trus mandi kemas skit ape yg patut tggu bubu balik keje,dah settle suma kami berangkat la jemput ahli baru nih.
Apa lae kalau bukan Fuzzy Lop(Hurreyy fuzzy aku dah sampai..gelak guling2 lompat2..gedik2 loncat2 jelir2 sonok xterhingga)

Mmg xcaya skali tgk mak ko..bapak besar..huhu umo die baru dua bulan 2 minggu tapi saiz nt ko tengok la..aku attached skali kat bawah tuh..Nih la kasih seorg hubby sbb sudi gak akhirnyer die belikan aku pets,even aku tau die xbrape ngt ngn pets,lagi2 ngn kucing.aku suka gila la ngn kucing tapi bubu xnk bagi bela la.tah die kureng katenyer.so aku xkisah la..
Tiba2 die surprise kan aku yang die da belikan aku fuzzy Lop.aku tkejut sejak bila bubu suka pets nih??,,huhu terharu ko.tau2 arini dah dapat da fuzzy lop nih.bawa balik umah bubu la yang paling cargas membizikan diri mendirikan sangkar buat air untuk fuzzy check alignment sangkar untuk fuzzy…hehehh bagusnyer…so sweet!!aku??hahah aku duk gelak kan fuzzy sbb ape?sbb lantai umah aku licin ,fuzzy lah berbulu lebat.tangan2 kaki die bulu penuh so..licin la mengesok jerw si fuzzy nh bergerak lawak jer hahahaahk..
Untuk itu aku da ada name untuk fuzz aku nih, sedikit biodata fuzzy comel.

Name : PINTOM
Umo   :  2bulan 2 minggu
Dob   :  06092009
Ntinlity : oberseas.


ni lah PINTOM comel


 
 
 
skali tgk dah mcam teddy bear lak


hahahah cutenyer...gerammm...

Lepas bawak balik pintom aku kuo balik ngn bubu g carik mkn jap trase tingin nak mkn ke ep ci..so jom mkn.



set hidangan yg aku n bubu order
snack plate 2 set


 
usha bill jap ekekeek...

keyangggg alhamdullah balik jap g gomo PINTOM lak.









8 comments:

  1. alar nak KFC gak..dr arie tue mintak si DIA beli kan tp non adonya lagik..asik busy jer semendang..aku nak g beli sndiri sorry time nie la nak bermanja dgn BF..

    ReplyDelete
  2. ala2...cumel jeeee baby die...hukhukhuk.....comel x takut keee ngan arnab...heheheh....hebat la die....saya nie kucing pun takut...hikhikhikhik..... syg bubu awak kat awak yeeee.....


    soooo sweeet!..

    ReplyDelete
  3. yana 2605- hahahah nak mkn ke ep ci...jom2 sedap xpayah u tggu lu BF u xbz u gedix skit ngn die mintak die belikan ok..mesti dapat punya ekekekek. buat cm i buat kat bubu hahahahahaah jahat kejammmm

    ReplyDelete
  4. didie-tula sik baik mmg dilahirkan xtakut ngn binatang berbulu nih ekekekekek..org berbulu cml takut kuang kuang kuang hahahah.

    bubu sayang comel...??alhamdllah sjak lpas cml sembuh dari skit tut....die mmg ober caring ..mmg baik la..touching la...hehehe
    u pun sayang comel gak kan kan

    ReplyDelete
  5. da rabbit so cute. tp dyla takut sgt gdn rabbit. heee,=)

    ReplyDelete
  6. lala-comel mula2 mmg tkut lame2 ok.lagipun PINTOM manjew.

    ReplyDelete
  7. rebit ni akan jadi ganas sket time mengandung..selain tu..sgt sgt manjer....

    ReplyDelete
  8. owh yela tu bubu,die marah la org usik perut tembong die kot

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews