2 November 2009

Comel nak cite tentang perihal hal pompuan & diri comel


Hahah orang ckp gadis bila wanita memang cantik!betul kerw??kate mak cantik sebab suma asset penting mula menyerlah.heheh malu lah..betol kerw…lagi perempuan bila sampai satu tahap segala perubahan fizikal akan kelihatan.



Heheh..klakar je..dulu leper skang alamak…nak sorok kat mane memang xboleh..tapi itu yang buat sesetgah lelaki n wanita suka tengok..Bila usia meningkat minda dan pemikiran kian bercambah..muka xyah cita la memang akan naik jerawat la..hahah..aku??alhamdullah muka memang xder jerawat..memang keturunan jerawat mmg susah nak lekat..berani ko jerawat!!kalau ada aku sental guna bawang putih..heheh pesan mak..parut pun xder insyallah,
Ermm…perempuan bila berambut panjang kate mak lelaki suka..betol ker??arghhh..rimas la..betol ko xcayer tanyer la aku..memang rimas ko xtau cmner serabutnyer rambut panjang aku nih..heheheh konon nak cntik simpan la hahaah..bubu pun haramkan aku potong rambut katenyer suka aku berambut panjang.hehehhe ye ker sayang suka??!!ekekekek
Tapi rambut pendek pun bole buat pompuan tu cantik ape?kemas jerw.hahah tapi xfeminim la ek..yola pe2 ajerw..cam aku suka rambut curl..kalau boleh nak jerw curl kan rambut aku..tapi bubu xsuka pompuan rambut curl katenyer  face will luk ugly in curly style..huhu it tat true dear…pe tah lagi yang terbaru aku teringin nak buat style rambut pony…heheh soso sweet la..but still the same decision.U CANT!!hahah goin drive too crazy hahahahhohoho
Hah perempuan kalau kulit putih @ gelap mane lagi lawa..kalau aku suka yang sawo matang..cm kulit maya karim,asywarai rai..pan asia siot memang cun seksi maa kulit kaler gitu..kulit cerah??cantik cantik tapi tahla cm aku la berkulit cerah..susah la..bila putih sangat luka ke lebam ke parut ker lagi2 urat2 dlam badan pun bole appear da..cam pakai kulit transparent huhuk..so lucky la bagi yang berkulit sawo matang nih..gelap pun cantik pe manis lagi.tgk jela agnes monica sampai sanggup berjemur n pakai minyak untuk dapatkan kulit yang tang katenyer “SEKSI”betol x ape yang aku ckp..hahahah…piker jap..#@$%^&??
Bentuk badan..alamak asset yang paling menghairahkan sape2 yang memandang heheh..terutama lelaki la..bila badan cantik slim aka ramping sarung ape pun cantik..nak2 plak jenis tinggi lampai memang la cun..aku memang inginkan bentuk badan cmtu..cantikkan korang..(bila nak ramping nih)huhuhu
Tapi itula manusia dan itula nafsu yang telah Allah kurniakan pada setiap wanita di muka bumi nih.Cantik,solid,berduit,bergaya,rumah,keta,set furnitures,koleksi kasut&beg.hahah banyakkan suma nih mmg keinginan setiap wanita kat muka bumi ni,dapat @ tak jerw..cam aku alhmdllah bubu memberikan segala yang setiap wanita perlukan.aku bersyukur dengan ape yang ada n aku berterima kasih pada bubu sbb sanggup penuhi segala kehendak aku..(tapi pemintaan aku xla melampau korang)aku jugak bernasib baik dapat pasangan yang sememangnyer mempunyai bisness sendiri.sekurangnyer aku xla cm orang lain xdapat ape yang dihajat.syukur sangat2.bubu lak jenis xkesah..ayang doakan biss u bertama maju n berkembang ngan jayanya..(heheh leh la paw handbag lagik..ekekekek)
Cam aku sampai skng aku masih lagi berusaha menjadi yang terbaik supaya sape2 yang mengenali aku adalah dgn ikhlas,sukakan aku pun kerana ikhlas n sayangkan aku jugak kerana ikhlas dan bukan terpakse,,sebab bila kita buat sume perkara yang aku nyatakan tadi dengan terpakse bermakna die dah menipu diri die sendiri…
Betol kerw ape aku tulis nih??hentam jela labu..bak kate nabil lu piker la sendiri…

4 comments:

Putra Al-Maliki said...

comel yang mane satu kat dalam gambar nie?

s.y.a.r.q said...

ala... name u comel.. u dah cukup comel nak pikat hati bubu u :D

**Bila Comel Jadi Comot** said...

putra..comel yang suka kaler pink da

**Bila Comel Jadi Comot** said...

s.y.a.r.q uiks...panjangnyer nicname dio..ekekekekek..xderla name sape2 pun ada name yang menarik skng msia slalunyer xpandang pda dalaman tp sebaliknyer fizikal jadi ukuran..huhu

Cuba Klik tengok apa jadi!