20 November 2009

Bermanja dengan Fuzzy si COMEL


hahahahah..aku nak gelak..
mane tak nyer tgk si PINTOM sonok berlari sane sini duk mengesok cam dugong hahahahah..sebab ape??sbb kaki die penuh bulu

PINTOM aku nih kuat na makan..baru je letak pallet tuh da abis da hahahah...tapi mmg cute + manje.dah ilang da penyakit stress n takut2 die mane xnyer abih 1 bilik aku die jajah...paling xpercaya die dgr kate tu..hahahah..bila die buat bda aku xsuka ,aku sergah die trus die benti xbuat hahahah..nak mengajar susah skit sbb byk beza antara fuzzy n kucing.kalau kucing aku mmg pandai la mengajar smpai pandai berak dlm tandas..ekekekek..hebat x.
tapi PINTOM bukan kucing so kena lah study lu cmner nak jaga die.tapi aku suka + sayang giler ngn die sbb die manja huhuhu i like..bubu pun sayang kan die..kalau ikutkan bubu mmg prihatin tahap gaban la...slalu menyebokkan diri mjaga kesihatan PINTOM.
Semalam da pasar mlm blakang umah pahtu blakang tuh da kedai ikan tapi owner die tuh kawan kitaorg da gakbela fuzzy yg terbaru die beli anak rebit cute gilek kecik jer besar tapak tangan aku ekekekek..aku sempat la main2 ngn angle untie tu.
Tapi pe2pun Fuzzy aku paling cute hahaah cm baju bulu gebu si PINTOM..xcaya ko tgk gambar akn aku attached nih


manjer kan ekekek


hahah cam anak patong kan??
 
nilah rebit untie kedai ikan tuh


comel bersama PINTOM


cute x???kan..kan..kan...












2 comments:

janggut said...

wah wah..dah lupa kat i ni..hukhukhuk.sedey nyerrr......nagis nangis

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hahahah skng kena tumpukan sepenuh masa bersama fuzzy sbb die masih baby.bubu xpe dah besar dewasa pandai uruskan diri sendiri kan sayang .
ayg tetap ngat u dlm tido pun ok

Cuba Klik tengok apa jadi!