15 November 2009

2012 punya pasal comel..bubu???

huh korang kali nih aku nak kongsi cite aku tentang cite wayang  baru2 nih yang tgh meletop korang kat pangong,cite ape lagi kalau bukan citer 2012.huiss...punya susah aku n bubu nak tonton wayang nih mane x nyer mula2 planning nak tgk premier view khamis tuh,tapi xsempat book online mmg xdapt server down la kna la g tgk..kat kauter gak.so aku ngn bubu kuo tgk bratur bapak lamenyer ,dahla panjang,,dkt 1jam lbh tuh sampai dpan kauter tiket SOLD OUT!!sengal punyer *****.
so pasrah xdapat tgk gak aritu turun cari makan lagi baguih,mane lagi kalau bubu cari nasi chiken rice shop paberet kitaorg..makan lagi sedap..huhu(dalam hati sape tau(^^)huhuhu)
so esok malam nyer kami try gamble g gak cari tiket nak gak tgk..mane taknyer kawan2 da tgk kate dorang cite nih mmg best,so bubu beria na nak tgk..kul 9mlm kita org kuo g panggung xpames sgt tapi meriah gak tmpat tuh masa aku n bubu g..mmg rezki kitaorg la.last2 dapat gak huhuhu terharu(dalam hati suka ketawa kuat2 puas hati golek2 cam gasing atas lantai nih sbb excited dapat tgk movie)banyak na rintangan nak tgk cite nih..mintak2 TWILIGHT NEW MOON SAGA nih xla sush camni.ekekekek.
tgk movie paling best bagi kami bila order untuk bubu set popcorn large hahahah bubu mmg tamak!!!kuikui aku biasa je hanya regular popcorn jerw.

tiket nih yang akhirnyer kami berjaya miliki..susah siot nak dapatkan die






citer christmas carol nih bakal aku tonton nih..pose lu sebelom masuk..ekekek

nih la panggung yang aku duk citerkan tuh tempat die nampak privacy for those yg xsuka ramai2 org cam kami nih,

hah nihla citer yang aku & bubu beria na nak tgk tuh..


dalam panggung pun bubu amik kan gambar aku untuk tatapan kawan2 blogger aku


muka puas hati sebab dapat masuk tgk hahahahah happy tau..

Tapi siyess aku cakap korang patut tgk citer nih..mmg best..takut sedih klakar,terharu sume da..part yg sedih bila dah xder tempat nak lari melainkan berserah pada AJAL jerw.mmg takut la..bila bumi hancur xder kehidupan selepas tuh.
Ending citer nih menyahterbalikkan fakta sbb setelah kehancuran bumi masih ada kehidupan yg tggal dan lapisan muka bumi,tumbuhan tanah mula bertindak aktif dimana selepas kejadian itu bumi masih boleh diduduki.Citer nih jugak banyak mengadaptasikan cerita iktibar dari kaum nabi Noh yang membina sebuah bahtera yang besar bagi menyelamatkan ummat manusia dari tengelam..lebih kurang sama la ngn cite 2012 nih.
So untuk kepuasan berganda better korang turun tgk sendiri..gerenti xnyesal punya..kompom..siyess aku ckp babe!!!
**bubu lak asik racun aku nak repeat tgk cite nih lagi..so kalau aku rajin aku ngt nak g tgk lagi..heheheh.Bagi aku bintang yang aku bole bagi untuk filem nih adalah 5*****.BEST GILERRRR!!!

12 comments:

**Bila Comel Jadi Comot** said...

sayang betol aku ngn mamat sewl nih,sangguh gak die redah ujan lebat semata-mata nak carikan tiket wayang untuk aku tgk pada hal hari lain pun ada..huhu terharu nnyer...
bubu i love u muah muah muah

Janggut said...

ala,nek kete...

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ekekek tol2 nek keta hahaah

eyena said...

bestnyee tgk wayang! waah nak jugak! tapi sultan pencen takmo bawk.. hehe

huu beliau suruh exam dulu.. adeeeh cepat laa habis exam..ngee

**Bila Comel Jadi Comot** said...

ahahah yeke eyena ok la tuh jgn daulat ngn sultan walu da pencen pun kna gak patuh..ekekeek.
jgn lupa g tgk tau best

**Bila Comel Jadi Comot** said...

citer nih mmg best patut sape2 kat kuo sane kena tgk.kompom la xrugi

**Bila Comel Jadi Comot** said...

eyena tuh tringin nak tgk sbb abg xle bawak jerw kna jawab pikse lu ekekekek

**Bila Comel Jadi Comot** said...

aku xsabar nak tgk new moon saga TWILIGHT nih.best2 kali ni jgn la berebut tiket

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bubu punya version lagi gempak plak ttg 2012 nih

eyena said...

uiih comel ni jadi penghangus semnat ni..past exam nak paksa sultan jugak!! hahaha

eyena said...

**err semangat.. hehe eja pon dah salah2 ni sebab semangat sgt nak tgk wayang nih..adoii berat dah..heee

**Bila Comel Jadi Comot** said...

eyena nih lawak la..ekekek yela sbb eyena la ajar ekekekeek..
ok pakse sultan jgn xpakse tau suh die blnje tgk wayang tuh,pahtu beli popcorn yg besar tau

Cuba Klik tengok apa jadi!