15 October 2009

# OPIS COMEL

Stanby for B.S.O (Building Sway Operation Test Report)


 
 
 
masa briefin' n makan2



 

PMT-Physical measurement Technologies Inc.
guna benda alah nih untuk ukur speed & record speed kelajuan lift.


tgh monitor speed nih


result nih akan direcord direct to master set



 sempat lagi snap suasana malam dari L41

bila da bis dengar sikit brief dari C.K Lee die nih bos Otis


hah yang tshirt klabu tula bigboos aku en.rosle..orang die sempoi sangat


lepas operasi lpak minum kat pelita da en.Rahim & en. Munir


nih yang tshirt kuning tuh en.azlan


ok yg specky tuh en.aznor


heheh yg kemeja gray tuh en.Nasrol
 
huhu sempat snap gmbar


bersama Pn.Nurul Anggie Otis


makan....minum...

 
huhu tgk muka bubu mase jmput aku..muka bangun tido..sembab jo mato dio





A sensing device will be provided in hardware to monitor and detect condition of excessive building sway.
hah korang itulah yang aku nak maksudkan..jom ikuti cite aku untuk entry kali nih
ehehehehhe..ok korang entry kali ini mengenai aku bersama teamwork aku aka operation & maintenance di bantu HSE group n team2 lain untuk menguji sistem gegaran dalam bangunan iaitu Petronas twin tower.heheheh(tempat keje aku lah nih)
so operasi nih bermula pada pukul 12.00 tepat sampai kul3 pagi wooo..huhu memang camnih la bila da testing2 untuk sistem kat tower nih.name pun maintenance group,bukan wat keje pun tgk orang buat keje jerw,di samping tuh aku jugak dapat belajar..hehheeh..
Hah camne aku g keje..ekekekek nih hah dialog ngan bubu :-
bubu : esok u kerja malam ker.
bibin : yup standby da siang keje cam biasa, balik mandi mlm masuk kul11 mlm..huhu
abis kul3 pagi
bubu : u bawak kete ke
bibin : xla u amik la, sshla bubu
bubu : ermm...yeke sayang,,
bibin : u tido lu puas2 nt ayg kejut u amik
bubu : susah ek..ok la sayang
bibin : yela yang huhuhu
bibin : thanks bubu
bubu : kalau jadi pramugari ni camne lah..u tu budak budak lagi.mesti kena buli
bibin : erm..da biase kena buli
bibin : da xeran
bubu : kanak kanak ribena lagi ni
bibin : diam da....
hah tgk tuh bubu aku pengorbanan die ,xpenah menghampakan aku..ngan status keje aku,die tetap di sisi,,yela mane taknyer ulang alik amik aku dari bkn dekat jawoh tuh.heeheh thanks syg..
so jom enjoy gambar yang akan aku attached nih.
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Popular

Total Pageviews