3 October 2009

# TIME ME COOK

masak sup ayam


tengah mendidih nih




heehehhe...aku nak ctau korang kali nih aku da mula blaja buat menu masakan no.2.Itu salah satu menu yang aku baru belajar dari mak dan aku cuba pratik kan..alhamdullih menjadi jugak sup ayam aku.hah!aku tau bagi sesaper @ orang puan kat luo sane mesti tertawakan aku..erm aku tau menu yang aku belajar nih mmg senang ..bagi korang la..bagi aku..lagi2 yang xpenah masak nih mmgla.nasib baik masih ngat ape bahan yang yang diperlukan untuk masak,erm...dah masak siap bagi bubu test,,hahahah dalam duk hidang tuh bubu leh tertegur lak.."mane pegi kentang bukan i ada beli kan?.."(aku muka kompius konon2 buat xpaham soklan bubu)..
Allamak huhuhu lupa letak da..nak wat cmner ekekekek masak lgi sekali sup tuh n masukkan kentang,erm,,tula careless jugak aku nih,xlayak lagik la nampaknyer nak dapat sijil masakkan nih,huhu
Pepepun bubu makan ngan selera sup aku..katenyer sedap ekekek..yoyooh jer ek..xkisahla..jnji aku masak tulus dari hati..bukan kerana terpaksa.
so aku akn attachkan gambar2 sup aku tuk tatapan kekawang ek..


Photobucket


4 comments:

  1. cm sdo je..ada bkt ni..da boley jd istri org da...hehe.

    ReplyDelete
  2. heheehh bole kerw tapi tinggal kentang la plak ekekeekekek.wpon thaz tau

    ReplyDelete
  3. macam kenal kamoo.sedara ke kita?

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews